Stjerna mi<3 Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hei, jeg får veldig vondt nederst i magen når jeg blir liggende for lege på ene siden, og når jeg da skal snu meg får jeg utrolig vondt??? Noen som vet hva dette kan være?? Er 32+3 uker på vei nå, kan dette være ungen som fester seg??
Magisk babygull født 051009 <3 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Har det på samme måte, men aner ikke hva det er... Synes at det er uendelig med mysteriesmerter i svangerskapet, så jeg har liksom gitt opp å finne svar på alt sammen.
Sjarmi Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Det er visst veldig normalt. Jeg har vondt når jeg ligger og skal snu meg fra den ene siden til den andre. Må holde pusten og ta tak i komoden for å klare å snu meg. Idag har jeg veldig vondt nederst i magen når jeg går også.....men det er jo ikke rart når vi har en baby som ligger å presser på:-)
Silje_vanilje Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Virker som de fleste har det sånn, har og hatt det sånn lenge. Jeg har tenkt at det sikkert er fordi all tyngden til babyen glir jo ned på den ene siden når man ligger på siden og blir liggende sånn en stund, at det sikkert er derfor man får vondt i magen når man snur seg Men hvem vet...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Husk at alt av muskler og ligamenter nå er tøyd veldig mye og det er nok det som gjør vondt. Jeg får vondt nederst i magen når jeg går og spurte gynekologen min om det. Han sa det var muskler og sånt som strakk seg. Magen begynner å bli bra stor og tung også så jeg tror nok det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå