Gå til innhold

sex problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er drit kåt mye av tiden. Dette er veldig slitsomt. Jeg kan treffe noe f.eks, fastlege, tannlegge, en på butikken, en far til en klassekamerat og jeg tenker på sex. Jeg prøver å la være. Men jeg ender opp med å onanere hjemme og tenke på denne mannen og kan noen ganger onanere flere ganger på rad, ca 6 ganger mens jeg fantaserer. Syntes dette er pinlig og vanskelig. Jeg prøver å oppføre meg asexuelt og viser ikke dette til noen. Men jeg syntes det er pinlig å treffe menn tilfeldig som i butikken på foreldre møte etc. Det tar mye av min tid og mine tanker. Noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til problemet, nå fanasterer jeg ikke om menn jeg møter ute stort sett da, men har aldri vært så mye kåt som jeg er nå for tiden. onanerer minst 1 gang gjerne 2 og 3 ganger på en dag.

Blir veldig hva er det som skjer med meg. Ikke har jeg mulighet til sex heller da jeg ikke klarer det med å skulle ha sex med tilfeldige. Eller menn jeg kjenner men ikke har romantisk interesse for.

Det er rett og slett utrolig slitsomt.

Skrevet

haha... vi alenemødre er visst noen kåtinger...

Slik har jeg det også, MEN hadde en fyr jeg syns var "sexy" prøvd seg på meg tror jeg nok jeg ville trekt meg fort:p

En ting er og ha det i hodet, blir vel noe heeeeeelt annet i virkeligheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...