Bareglad Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Jeg var på kontroll i går der legen ville prøve å høre etter hjertelyd. Var i går 9+3. Hun fant ingen hjertelyd, men forsikret om at det var helt vanlig. Allikevel ble jeg utrolig nervøs og var veldig glad jeg hadde bestilt ultralyd i dag privat. Og der fikk vi se en liten aktiv krabat, hvor hjertet slo, vi så hjernens kammer og "armer og bein". Det lille nurket på 2,6 cm beveget seg mye og det var så deilig å se! Måtte bare dele tilfelle fler har opplevd å bli nervøse av at legen ikke finner hjertelyd så tidlig.
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 med min yngste lå morkaken ut mot verden. Altså mellom fosteret og verden.. det vil da gjøre det vanskligere å høre hjertelyd med disse dingsene legen bruker. Jeg kunne heller ikke bruke hjertemonitoren fra angelsound..hørte ikke hjertelyden:( ble skremt mange ganger(unødvendig)
Bareglad Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Det er ikke en liten psykisk påkjenning å gå gravid....... Huff - man blir jo helt smårar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå