Blind Gudinne Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Til barna? Vesla får ny etter hver bæsjebleie. Til ansikt og hener annenhver dag. Storebror får også ny annenhver dag. Den kluten de bruker når de bader blir byttet en gang i uka.
Libido- Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 huh? Bruker det bare på guttungen på 3 år.. og den går rett i skittentøyet etter bruk, samme hvor den er brukt.
Libido- Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 og den på kjøkkenet går også i skittentøyet hver kveld. Da har jeg avdekket alt mitt klut-bruk =)
rima Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Jeg satser på at det er til barna du mener? Den skiftes etter hvert bruk den. Enten det er fjes, fingre eller stump den er brukt i...
Gjest mphs Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 På kjøkkene 1 til 4-6 hver dag. Kommer ann på hva som skje på kjøkkenet den dagen. Ungenes skiftes stort sett hver gang, men om den kun har blit brukt en gang til å vaske annsiktet med brukes den igjen.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 Når den er brukt. Bruker stort sett 1 om morgene og 1 om kvelden. Ellers tørker vi trynet og hender etter måltider, men da bruker vi andre kluter som vi har liggende på kjøkken og de blir såpass skitne at de må vaskes etterpå.
Gjest Skrevet 25. september 2009 #10 Skrevet 25. september 2009 Blir lagt i skittentøyskurven med en gang etter vask, bruker den aldri om igjen.
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 På ungene er jeg en slask og bruker våtservietter til det meste, eldste vasker hender og ansikt i vasken. Den kluten vi bruker når de bader skiftes for hvert bad. Bruker 3-4 kluter på å tørke støv, vaske bad osv om dagen, pluss 1 som brukes på kjøkkenet. Den skiftes også hver dag.
tre små... Skrevet 25. september 2009 #12 Skrevet 25. september 2009 til barna etter hvert bruk.. går en god del kluter ja.. hvis du mener kjøkkenet så stort sett hver dag.. hender vell det går to..
GuttemammaX3 Skrevet 25. september 2009 #13 Skrevet 25. september 2009 Jeg bruker ingen kluter til barn / voksne mer enn en gang før vask. Kluter til renhold skiftes også etter bruk, den på kjøkkenet en gang daglig, går i vasken etter middagen er overstått:)
Panterjenta85 Skrevet 25. september 2009 #14 Skrevet 25. september 2009 jøss for et forbruk dere har! Men ser kanskje at det blir noe av det samme her, bortsett fra at jeg vasker klutene for hånd etter hver bruk. Har en klut til stumpen og en til ansiktet til tulla her. Den til stumpen blir byttet annenhver dag, men vasket grundig for hånd etter hvert skift. Ansiktskluten bytter jeg når jeg husker på det. På kjøkkenet bytter vi når det trengs...
Mom2Two Skrevet 25. september 2009 #15 Skrevet 25. september 2009 Hvis jeg bruker vaskeklut på ungene (ikke så ofte, de dusjer hver dag begge to), så tar jeg ny hver gang. Det er få ting som er en større bakteriebombe enn en våt klut som henger der. På kjøkkenet tar jeg også ny kjøkkenklut hver gang, så gjerne to ganger om dagen. Kluter tar ikke akkurat veldig stor plass i vaskemaskinen. Jeg synes brukte kluter er ekle..hehe:)
tre små... Skrevet 25. september 2009 #16 Skrevet 25. september 2009 tenker som deg.. vi har en haug kluter og de tar ikke stor plass i vaskemaskinen nei...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 25. september 2009 #17 Skrevet 25. september 2009 Vaskekluten æ vaske han med hver mårra (bruke våtservietta under måltidan) skiftes ut hver dag! :-)
Kamomille Skrevet 25. september 2009 #18 Skrevet 25. september 2009 Ny til hver vask. de vasker hender først og så underliv. deretter går kluten rett i skittentøyet.
Nummer1 Skrevet 25. september 2009 #19 Skrevet 25. september 2009 Eg kastar også kluten rett til vask etter bruk. Mamma klipte opp gassklutar til meg i passeleg små klutar til meg, så eg har mange å bytta i. Men det går litt vaskemaskiner her i huset...:-)
Gjest Skrevet 25. september 2009 #20 Skrevet 25. september 2009 Ved hver vask! Kunne aldri tenkt meg å bruke samme kluten på barna hver gang... æsj, så ekkelt!
annki83 Skrevet 25. september 2009 #21 Skrevet 25. september 2009 de går rettt i skittentøys dunken uansett hvor de er brukt så det går en del vaske kluter i løpet av en dag. ved bleie skift bruker jeg våtservietter ved behov.. kun klut om morgen og om gjerne om kvelden. kunne aldri tenkt meg å vaska meg me samme kluten to ganger uten å vaska den på minst 60 grader..
Lillebror og stoerebror Skrevet 25. september 2009 #22 Skrevet 25. september 2009 Jeg tenker også som deg mom2two, at kjøkkenkluten er en bakteriebombe. Kunne aldri brukt den mer enn maks en dag. Tar jo ikke mye plass i maskinen. Til ungene hiver jeg dem i skittentøyet etter bruk uansett hva den er brukt til.
Gjest Skrevet 25. september 2009 #23 Skrevet 25. september 2009 rett i vask etter bruk. Om det er hender, romper eller ansikt. Kan ikke tenke meg noe mer kvalmt enn kluter som henger rundt ved stellebordet.. nei usj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå