Gå til innhold

Ser dere på Dr.Phil nå? Helt sykt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å forstå at det går an! Klarer ikke å sette meg inn i situasjonen eller følelsen hoverhodet! Er helt forbauset.

Sånne ting kan jo ofte brytes ned og "forklares" på en måte, men dette forstår jeg ikke.

Går det an? Stakkers, stakkers barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, så på første del av programmet også- der fikk vi sett hele videoen mora tok opp. Jeg satt omtrent med haka på knærne... At det går an!

Skrevet

Begynte å se på det nå, men har ikke fått med meg hva moren har gjort. Hva som har skjedd?

Skrevet

Offameg..

Det er ikke rart at det går så alt for gale med noen her i verden. Noen er nesten "dømt" til det..

Skrevet

DarkNight:

Hun mora til Davia (husker ikke navnet hennes) filmet en video til dr. Phil i forrige episode, som liksom skulle vise ham hvor vanskelig jenta var. Det var en LANG video der datra forsøker å unngå konflikten og få gjort lekser og andre ting, mens mora regelrett står og hyler til henne, provoserer og trykker på ALLE knappene hun kan finne for å såre henne og gjøre henne opprørt, og det var vel en vending der hun skriker til henne at hun overhode ikke er glad i henne osv. Mens datra stadig ber henne slutte å skrike og gå sin vei. Til slutt legger jenta seg under dyna med ryggen til, og mora drar av henne dyna og regelrett jager henne ut av senga for å få henne til å vise sitt "sanne ansikt". Dr. Phil kalte det vel regelrett mishandling.

Etter at foreldrene så et utdrag av videoen brøyt hun sammen, og konklusjonen var at datra ikke har gjort noe galt- men mora er bitter på henne fordi hun aldri ønsket seg barn.

Skrevet

griner så jeg ikke ser tv`n.

stakkars barn, og stakkars foreldre

Skrevet

Å herlighet, stakkars liten jente!

Takk for sammendraget:)

Skrevet

Klarte ikke se det ferdig, ble så sint av moren til Davia. Man snakker IKKE sånn til unger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...