Gå til innhold

Jeg er forelsket i gynekologen min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så utrolig kjekk og veldig, veldig snill og forståelsesfull. Han fulgte meg opp utrolig bra og var veldig hyggelig. Han er ung, frisk og åååh....

Jeg har samboer.. ÆSJ... Jeg klarer ikke å komme over han. Og det er noe mer en bare en tåpelig 14 årig forelskelse. Det er 3 mnd siden jeg fødte, men jeg tenker på han hele tiden. Bor i en liten by, så jeg ser han av og til. Snakker med han, vi fikk en kontakt som var utenfor lege/pasient.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At man føler seg tiltrukket av andre enn partner kan skje. Da må du finne ut om dette er noe du ønsker å satse på eller ikke.

Men det ligger jo mye i vektskålen hjemme med samboer og barn. Gjør et valg og hold deg til det.

Skrevet

Det er vel uansett lite sjans for at jeg har en sjanse hos han ;)

HI

Skrevet

Da for du vende blikket hjemover og se hva du har der. Forelskelser går over hvis du ikke gir de næring.

Skrevet

Ja, det er uansett "liten sjans". Han treffer et hav av flotte damer, men de er hans pasienter når de oppsøker han som gynekolog, de er ikke hans kjæresteemner. Sannsynligvis har han en partner også.

DU kan synes godt om andre uten å utvikle det til mer enn kjennskap og vennskap. Det er ikke snakk om annet heller vel når du nettopp har fått barn og lever sammen med barnefaren?

Skrevet

"Og det er noe mer en bare en tåpelig 14 årig forelskelse."

Sorry, men dette er et typisk fjortis svermeri.

Skrevet

ja, mulig han har kjæreste, men jeg tror ikke han har det. Bor som sagt i en liten by. Eller, han kan jo ha kjæreste, men jeg vet at han ikke er gift eller samboer hvert fall :-) Ja, det virker som en fjortiss forelskelse, men det ER faktisk ikke det. Men jeg skal prøve å glemme han, men gud så fantastisk han er :-)

HI

Skrevet

Å gå å drømme i månedsvis om en du ikke kjenner er faktisk fjortis uansett hvor mye du hevder det motsatte.

Skrevet

Hva vet du om hvor godt jeg kjenner han? Joda, jeg kjenner han ikke på den måten, men jeg har snakket med han i timesvis, joda, på sykehuset som en pasient, men når jeg har møtt han på 'fritiden' så snakker vi om helt andre ting. Så hva vet du?

HI

Skrevet

Hi hi. Enda mer tydelig at dette er et fjortissvermeri.

Skrevet

Om du faktisk tror at du kjenner han, når du har pratet så lite og overflatisk med han at du ikke en gang vet om han har kjæreste, så er det ikke bare det at dette er et fjortissvermeri, men du selv høres veldig fjortis ut også.

Skrevet

jeg har det akkurat på samme måte med en rørlegger ,jeg er over 30 år og har samboer.han er ung mørk helt nydelig ,

han begynte med å bare stå å glane etter meg uannsett hvor jeg møter på han,han jobber ute på ei tomt i nærheten,idag gikk jeg tur og da så jeg han tilfeldig .Han stopper opp å jobbe å bare glaner begynt å hilse også,men jeg svarer ikke,smiler til meg ,men jeg later som jeg ikke ser han .Jeg tenker mye på han men vil ikke gjøre noe med det ,jeg har samboer og han er en del yngre enn meg.

Skrevet

Fjortis har ingenting med alderen på papiret å gjøre, men den mentale alder...

Skrevet

javel, så la meg være litt fjortiss da :-) Forelsket er jeg uansett :-)

Skrevet

Og det synes samboeren din er helt ok?

Skrevet

Jeg skal gå fra samboeren min. Vi har ikke hatt det bra på veldig lenge nå. HI

Skrevet

Hva får deg eventuelt til å tro at:

-gynekologen er noe mer interessert i deg enn et vanlig, overflatisk bekjentskap?

-en vakker(?), velutdannet, kanskje ettertraktet og bemidlet gynekolog vil velge seg til kjæreste en opptatt kvinne som nettopp har født?

-han, hvis han viser deg dypere interesse, ikke bare er ute etter å utnytte din forelskelse til å få seg "et nummer"?

-at du blir mer lykkelig av å forlate barnets far i en tid du er veldig følsom og kan være midt oppe i ammetåka og fødselsdepresjon?

-at gresset er grønnere på andre sida?

Skrevet

Ikke bra på veldig lenge?

Dere hadde det jo bra nok for et år siden til å velge å sette et barn til verden...

• 3 år senere...
Skrevet

Likte du han når han tok innvendig ul på deg? Kjente at du ble litt våt i fitta? Hvordan går det ble dere et par?

Anonym poster: 6c198d7c06f138b1315aa1c01f55d9c1

Skrevet

Tenk deg nøye om før du gjør noe du kanskje vil angre på. Gresset er sjelden grønnere på andre siden av hekken, det blir grønnest der man sår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...