¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 I dag skal vi få se gullet vårt for første gang:) Fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var laaaangt på vei. Nå for en uke siden sa legen at jeg var ca 27 uker,var hos jordmor i går og hun sier hmm, du er ihvertfall 35 uker. Gud, jeg skjønner ingenting, jeg. Så i dag skal vi på ultralyd, og da kommer det store dilemmaet. Vite kjønn eller ikke? Sambo vil ikke vite, men jeg vet ikke om jeg klarer å la vær.. Hadde dere gjort? Gud som jeg gleder meg til å se denne lille skapningen
Anettemor82 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 hvordan har du klart å være gravid så lenge uten å vite det? kjedelig at du ikke får nytet det så lenge. lykke til på utralyden!
Expat Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Det letteste er å få jm til å skrive kjønn på en lapp og så kan dere titte på lappen om dere vil selv. Om begge ikke har tittet er det "ikke lov" å kjøpe rosa kjoler da... Vi tro de ser på symfysemålet for å estimere alder, men 35 uker er stooort da! Kos dere på ul!
MegogTrollet Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Du må fortelle hvordan du kunne gå så lenge uten å vite det:) Er helt sprøtt... Synd du ikke får nyte det så lenge ja, men så slipper du å vente så lenge og da:p
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Jaaa.!! Hvordan er det mulig? Jeg sitter her i uke 37. For mange uker siden startet magen min å danse med masse bevegelser!! *venter spent* Signerer de andre, synd du mister mye at tiden ved å glede seg over å gå gravid!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 hjelper til å dytte denne.....
Kongeørna Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 Hun har skrevet på skravle. 25 uker på vei med tvillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå