Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Skal til legen snart for å få henvisning til sykehus for å få utført reduksjon.noen som har erfaring ifra colloseum? siden jeg bor ca 6 timer ifra oslo kommer jeg allikevel hjem samme dag? Gleder meg masse til det er over,men gruer meg til selve operasjonen siden jeg aldri har hatt narkose før
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Jeg har hatt brystreduksjon - men det var på sykehus så har ikke peiling hvordan det fungerer på Colosseum. Jeg skulle egentlig bare ligge inne i noen dager, men pga komplikasjoner (blodansamling i det ene brystet) så måtte jeg på operasjonsbordet igjen og fikk ikke komme hjem før etter 1 uke. Ikke bli skremt av det, hehe...ganske uvanlig at slikt skjer. Narkose trenger du ikke å grue deg til, er egentlig ganske herlig. Du "sovner" og våkner opp etter operasjonen...føler det har gått 1 min eller noe.. Men så er operasjonen overstått, og så er det tid for hvile og heling. Du kommer til å være ganske søvning og ør den første tiden, og ganske øm. Du får nok med deg noen paralgin forte for å dempe smertene..hvis ikke sørg for å få det på resept. Kjøp en god sports bh som du kan gå med..hold deg unna spile BH. Gled deg masse til sårene har grodd og arrene begynner å blekne, det er så absolutt verdt det!!! Jeg har ikke angret én dag! Herlig å ha fine struttende pupper i stedet for store tunge pupper som bare er i veien LYKKE TIL!!!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Jeg har opperert på colloseum overhodet ikke fornøyd. Legen sydde for stramt så har fått stygge arr rundt areola innhula buklete liksom mista mye pigment på det omraåde.Har 0 følelser i brystene,har ødelagt mitt sex liv i allefall. Får ingen dialog med legen som oppererte. Da jeg ringte sa han bare neimen så fint da,ja du blei flott,ta på bikini og nyt sommeren.HÆÆ hva gikk det av han liksom? jeg sa hvem jeg var og konfronterte han med problemet og fikk det svaret. Muligens det var andre i rommet og han ikke ville innrømme noe der og da? Men jeg har snakket med min lege og han ,skal skrive et klage brev. Ønsker deg lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 oi det var jo ikke bra da:( trodde kanskje dety var en plass der de ofte hadde slike operasjoner jeg, så regnet med at de var finkere der enn vanlig sykehus liksom men kanskje det er feil da. hmm
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 jeg trudde også de var flinke der ,men kan jo være han legen min som oppererte litt gærn vet ikke? har du bestilt time der alt? vet ikke om det er lov å skrive navn på legen her ,så du prøvde å unngå han liksom
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 nei skal til legen 6oktober slik at han sender en henvisning til dem.men prata raskt med ei dame der inne og hun mente at det ville gå raskt før jeg fikk operasjonen
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Helt utenom tema, men noen av dere som har tatt reduksjon som har fått barn og ammet etterpå? Gikk det greit?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 etter som jeg har hørt så er det litt opp og ned.men jobber selv på barsel.og har mange inne som har hatt brystredukson og de fleste av dem ammer.uten problem
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 Jeg har hatt en brystreduksjon på en måte i og med at jeg hadde en svulst jeg fikk operert bort. Selve operasjonen er ikke noe å grue seg til. Du vil sannsynligvis merke de første sekundene av det at narkosen kommer inn i kroppen din. Men selve operasjonen kommer du ikke til å merke. Det vil mest sannsynligvis gjøre mye mer vondt å få av seg det store plasteret de setter på deg i ettertid. Det gjør vondt det. Jeg har ingen erfaring fra colloseum da min operasjon ble foretatt et annet sted i landet. Sannsynligvis må du faste en stund før selve operasjonen. Og du må nok regne med å være noe kvalm, muligens også spy en stund etter operasjonen. Men det går nok fint skal du se. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #10 Skrevet 25. september 2009 Har bare gode erfaringer med Colosseumklinikken i Oslo, men det er kanskje litt kirurgavhengig også. Anbefaler Helge Roald på det varmeste, han kan alt om dette og er superflink!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #11 Skrevet 25. september 2009 ikke jeg etter reduksjon ,da melkegangene mine blei ødelagte.kom nesten ikke melk.er veldig ømt der enda snart 3 år siden jeg oppererte.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #12 Skrevet 25. september 2009 Helge Roald var han som ødelagte mine .Men alle har forskjellig oppfattning
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #13 Skrevet 25. september 2009 Det var leit å høre at du fikk problemer. Jeg har ikke bare en oppfatning av han, jeg har erfart at han er flink. Jeg har hatt to operasjoner som han har utført. Begge til min største tilfredsstillelse både utførelse, arrdannelse, sårhelingen og utseendet etterpå. Alt er kjempebra, og jeg er veldig veldig fornøyd. Rart at en mann kan ha så forskjellig kvalitet på arbeidet sitt. Jeg har hørt mest positive ting om han, det var derfor jeg valgte han i utgangspunktet selv. Han har innfridd 100% hos meg. Kanskje du har "vanskelig" hud eller noe sånt i tillegg? Eller bare var kjempeuheldig. Uansett veldig kjedelig for deg. Han hadde fått skjære i meg ennå mere hvis jeg hadde hatt behov - noe jeg ikke har lenger selvsagt. Jeg var ikke veldig overvektig eller hadde de aller største plagene før operasjonene, kanskje derfor det ble så vellykket, ikke vet jeg hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå