Gå til innhold

Gravid igjen!Nesten helt sikker...ikke planlagt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da er jeg i gang igjen med kvalme og allergi mot matlukt! Wuhuu! Artig... Ikke testa meg, men er 90% sikker nå. Ikke meninga at småtten skulle bli storebror så snart! Ned med cerazette!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!!! drit med kvalme og andre uhumskheter, men tenk, en ny baby!!! så heldig du er:)

Skrevet

Jo takk :) En del av meg er nok kjempeglad, men alle andre ting overskygger det akkurat nå. Føles litt urettferdig at mange prøver og prøver, og jeg bare blir gravid ved uhell TO ganger! Nå skal jo sies at jeg og BF er lykkelige sammen, har god inntekt osv., men vi skulle nå helst planlagt det denne gangen da...

Skrevet

Gratulerer! Hvor gammel er barnet ditt da? Bruker du cerazette som prevensjonsmiddel? Det gjør nemlig jeg også, og hadde i grunnen regnet med at det skulle være helt sikkert....

Skrevet

Han er 10 mnd. Jepp, bruker cerazette. Men når sant skal sies glemte jeg det en dag, ventet noen dager med å ha sex og trodde jeg var trygg...

Skrevet

gratulerer=)

cerazette er den typen prevansjon som er minst sikker, har brukt denne siden det er eneste alternativet for meg, å jeg gikk på denne (husket ALLE) å ble alikevel gravid, er kjempe glad for det nå da=)hadde en spontanabort for litt siden ålurer på om jeg er gravid igjen, for kvalmen å matønskene er de samme som da jeg gikk gravid.. så cerazette viker ialefall ikke på meg.

Skrevet

Ikke alltid at prevensjon funke nei.

Gratulere så mye, virke som dokker ska beholde :-)

Forøvrig bør du teste dæ :-P

Ikke sikkert du blir kvalm den hær gangen, lykke til så mye :-)

Skrevet

Mente du meg? Takk :)

Skal teste meg ja, men blir veeeeldig forbauset hvis den er negativ. Sist gang merket jeg også symptomer fra så og si første dag. Det er litt tidlig å teste ennå tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...