vekt85 Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Hvordan skal dere pynte bordene? Jeg har både dåp og bryllup samtidig, vet ikke helt hva/hvordan jeg skal pynte..
Nenya^juni2010 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Registrer deg på Theknot.com og se på bildegalleriene der.. kjempe masse god inspirasjon
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Det får ikke ann å registrere seg ordentlig, de forlanger en zip code for us eller canada...ikke mulig å endre land en gang...hvordan har du gjort det Nenya?
Madam-mim Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Jeg har også registrert meg på theknot, husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men har du prøvd å bare legge inn en zip code? Bare finne på. Er masse flotte ideer der, og kjempekjekk skjekk-liste mnd for mnd frem til bryllupet:)
fresh Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 så stilig med bryllup og dåp samtidig Det er så mye fint at der er nesten vanskelig å velge. Jeg har køpt litt gammeldagse vaser å lys holdere som skal stå på bordene, med blomster i valgte farger på alle bordene. Så blir det vel en vase, og 3-4 lysholdere på hvert bord, og kansje 1 eller 2 lysstaker jeg tror det blir fint, det er litt meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå