Brillefint - Jadda! Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 http://www.nrk.no/nyheter/1.6789622 Blir litt skeptisk. Prøver å komme inn på siden og søke på meg selv. Spennende og se hva jeg finner ut,men liker dårlig at andre kan sjekke meg ut så enkelt. Hva med personvernet?
Zitro Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 he. he... den visste knapt en dritt om meg i ihvertfall! Fordel med firmamobil som er registeret i en annen kommune enn den jeg bor i :-)
Pirkeanonym Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Jeg kommer ikke inn på siden:-( Jeg liker ikke at det skal være så lett å finne ut "alt" om folk. Føler meg ikke komfertabel med at hvem som helst kan gå inn å sjekke meg. Jeg arbeider innen rus/ psykiatri/ voldsutsatte kvinner, det er da veldig ubehagelig at det skal være så lett å finne ut alt om meg.
Gjest Månefuglen +2 *høygravid* Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Den siden er latterlig enkel og manipulere. Den får opp at mannen min er 59 år.. øh? og han er 33 ;-) Den får opp mindre om meg enn det google gjør for å si det sånn.. Men jeg liker også dårlig hele konseptet med den siden der.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Den vet ingenting om meg. Hvis jeg søker på navnet mitt i alle fall...
Dotten Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Men jeg vet hvem du er Derfor liker jeg ikke å oppgi fødselsdato/år i nicket!! Så lett å identifisere folk. Kan sende deg en pm for å bekrefte hvor enkelt det er.
Gjest Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 huhu, noe lykkes jeg i alle fall med på nett; den fant ingenting om meg og påstår jeg har stavet navnet mitt feil Rett nok dukket det opp linker til et par nettsider med navnet mitt på, men ikke noe som sier noe som helst om hvem jeg er
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 hehe, den viste en gammel gaaaammel adresse jeg har bodd på..skiftet mange adresser etter denne ja:P dårlig oppdatering?
mamman til to gutter Skrevet 25. september 2009 #9 Skrevet 25. september 2009 På meg kom det opp det samme som ville kommet opp på telefonkatalogen.no + alder, så ble ikke veldig imponert jeg heller. Men poenget med en sånn side kan jeg ikke skjønne. Vil si google kan finne stort sett de samme tingene på de aller fleste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå