lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Samboern måtte skrape bilen før han dro på jobb i morrest. Brr... har vært kaldt i natt.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 dæven....her var det 14 grader i morges da jeg slang meg på sykkelen hjemme og 12 i sentrum. Men det skifter jo sånn at det ikke er litt kjekt en gang, sist uke var det nede i 7-8 grader på morgene...brrrr.
Lene~mor til tre Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Oi såpass ja, var 5 grader her to dager forrige uke men nå har gradene ligget på rundt 12 grader hele denne uken om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå