Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #1 Skrevet 25. september 2009 Haha! Min sønn på 2 år så meg naken i det jeg kom ut fra dusjen i dag tidlig og sa: Oi, mamma må klippe seg på magen sin! Holdt på å le meg ihjel.Beste jeg har hørt på lenge!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Hehe De er skjønne disse små, ikke enkelt å sette ord på ting de mener;) Jeg har selv tre og har opplevd en del gullkorn oppigjennom;) Det beste var vel når jeg fikk nummer 2; Min eldste datter som da var 4,5 år, satt på toalettet mens jeg stelte lillebror, da hun plutselig spurte meg : "mamma , kor va æ når du og pappa laga lillebror?" Jeg begynte å le, og tenkte at obs, hva skal jeg svare nå? Jeg sier: " Du lå vel i senga di og sov !! " Dattra sier: " Men Mamma, du skulle da ha vækt mæ, ferr æ å skuill jo vær med å lag han, ferr du ska få vær med mæ når æ ska lag mine unga !!" Måtte le da altså, og sa at den diskusjonen kunne vi ta igjen når hun ble stor og fikk seg mann;))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå