Gå til innhold

Bruker gravide fremdeles snekkerbukser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler vel egentlig at det er lenge siden jeg har sett det når jeg tenker meg om.. Men da jeg var gravid for 9 år siden, husker jeg at jeg brukte snekkerbukse ganske mye. Men nå er det kanskje helt ut? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det veit jeg ikke om det er, men det jeg veit, er at jeg vil ha en!! :D og skal leite etter det når magen blir litt større :D

Skrevet

Jeg vil også ha! -noen som tenker starte produksjon??? så si ifra!!

Skrevet

Skriver under på dette:) Vil åsså ha snekkerbukse...men de finnes jo ikke i butikk:(

Har surfet over nette og prøvd å lete fortvilt, men uten hell *snufs*

Hvis noen kommer over det, så MÅ de si fra :) hehe

Skrevet

Ja det ønsker jeg meg også! Hadde en jeg brukte de tre første gangene, men den var totalt utslitt, så jeg kasta den :-(

Skrevet

en liten fugl kvittret til meg å sa at det er på vei "inn" igjen... så får vel kanskje bare vente å se... hmm..

Skrevet

Hvis man har lyst til å være "in" bruker man ikke snekkerbukse. Hvis man har lyst til å være komfortabel kan man bruke snekkerbukse.

Skrevet

mente at det kom til å bli lettere å få tak i men...

Skrevet

si ifra hvis noen kommer over ett nettsted eller noe hvor de har snekkerbukser. Jeg ønsker meg også det:o)

Skrevet

Hm...kjøpte en sånn på Lindex for 6 år siden (bare brukt i ca 3 mndr da) og den var veldig kul, med stretch, litt smale lår og bootcut.

Den blir kanskje "in" igjen den da ?

Hvis jeg ikke blir preggis nå, så legger jeg den ut for salg :-)

(finnes det noe kjøp og salg-sted for mammatøy her inne forresten ?)

Skrevet

Jeg brukte det mye da jeg gikk gravid med 9, 6 og 3 åringen, og bruker det mye nå og..

Det er ett utrolig behagelig plagg og gå med :):)

Skrevet

-68mamma:

Tror bare du kan legge ut mamma klær for salg her inne på 1,2 eller 3 trimester sidene:)

Jeg er kjempeintressert i å kjøpe mammaklær jeg..finner ingen her jeg bor (bor i en liten by med lite utvalg)

Den snekkerbuksa hørtes kul ut:) Kjøper den gjerne hvis du selger, men håper jo selfølgelig at du blir gravid og kan bruke den selv:)

Ha en flott helg jenter...tror jeg må ta en ekstra runde på H/M og Lindex og sjekke litt om det kommer noe snekkerbukse:) hehe

Skrevet

Har sett at de har noen på www.mamma-mia.no,var innom ett annet nettsted også som hadde de men den finner jeg ikke igjen ;)

Skrevet

Jeg vil ikke ha snekkerbukse! Hadde min glansperiode i snekkerbukse da jeg gikk på ungdomskolen for maaaange år siden, føler meg ferdig med den ;-)

Men ja takk til myke, løse kjoler som ikke strammer og mamma-strømpebukser/tights. Har helt angst for klær som strammer nå.

Skrevet

Jeg har ei kjempesøt selebukse fra da jeg gikk gravid med førstemann for 4 år siden. Kjøpte den på H&M.

Det er kanskje ikke "in", men jeg synes det er kjempesøtt, så jeg kommer til å bruke min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...