Gå til innhold

Neeeei...*Flaut* Facebook og vennesoek...:-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt aa soekte paa noen tidligere flammer av ren nysgjerrighet... Og saa hoerer jeg at jeg vil da komme opp som " forslag paa venn" til den jeg har soekt opp :-O :-O

Saa da vil det si at: De skjoenner at jeg har soekt etter dem paa facebook?? ( Vi har ikke felles venner)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg og jammen meg på.. Er det derfor det innimellom kommer opp forslag til venner som jeg ikke har noen felles venner med??

Skrevet

Ikke bekymre deg. Forslag om venn kommer opp hvis dere har noen felles venner. Kanskje hvis du har søkt også, men han kan ikke skille mellom de forslagene som kommer pga av felles venner, eller pga at du har søkt på han.

Don't worry, be happy!

Skrevet

Nei - tror ikke det er nødvendigvis den eneste grunnen..

Skrevet

nei slapp helt av :) om du bare søker dem opp, og ikke sender ut noe venneforespørsel, så kan dem ikke se det :) hvis dem ikke bruker noen sånn stalker greie, men jeg tror uansett at man bare kan bruke det på vennene sine som man allerede har lagt til :)

tror ikke du har noe å bekymre deg for :)

Skrevet

Takk for svar dere, men jeg tror desverre det stemmer!

Jeg saa paa de som jeg fikk som venneforslag naa, og der kom det sannelig opp en mann som jeg pratet med for leeeeeenge siden, men jeg kuttet han ut da han ikke var helt god! (Han var ikke min venn paa facebook altsaa) Og vi har IKKE felles venner, saa da maatte han ha soekt opp meg...Huff :-S

Skrevet

-... men hvis du har felles venner med de gamle flammene du har søkt på, så vil de ikke skjønne om det er fordi du har søkt, eller om det er fordi dere har felles venner.

Skrevet

Jeg tror det kommer forslag dersom dere er med i samme gruppe også. Eller er tilhenger av de samme tingene.

Skrevet

Det kommer også opp forslag om folk du feks. har hatt på hotmail og msn for leeenge siden, så lenge det er samme mailen.

Jeg har fått opp et par som jeg har hatt på msn'en\mailen jeg brukte på facebook første. Begynte å lure rimelig mye da jeg bytta mail, men den gamle sto igjen.

Skrevet

Jeg tror det kan være hvis du har emailadressen til personen, men ikke helt sikkert. Det skjedde med meg en dag, og er eneste grunnen til at jeg fikk et venneforslag iallefall.

Skrevet

Jeg har fått noen sånne.. En eks av meg og søsteren hans kom plutselig opp som forslag på venn. Fikk forklart det med at de måtte ha søkt... Har aldri hatt noen av dem som kontakt på hotmail, selv ikke den gangen de var en del av livet mitt...

Skrevet

Ja, du har helt rett. Da dukker du opp som forslag hos dem.

Jeg har en "stalker" som dukker opp igjen og igjen, han er nødt til å sitte og titte etter meg ofte. Og såå dum er han.

Jeg krysser han ut gang etter gang, og han dukker like fordømt opp igjen.

Men det er jo lov å titte etter kjente, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...