Liten gutt i magen<3 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Ingen av barna i barnehagen har begynt med det enda men syns det kan være litt kaldt,ihverfall når de er ute på formiddagen.Her er de ca +7 når vi leverer på morran.På dagen er det et sted mellom +12-+17 . Syns det er så vanskelig å kle på de nå. Så har dere noen grense liksom på hvor kaldt det skal være før parkdressen skal på?
Ranveig R Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Guttungen på 4 hadde dressen på då eg henta han i bhg i dag. Tynn skogstaddress, ikkje fóra. Fornøgd med valget eg, det har vore mellom 12 og 15 grader i dag, vind, litt regnbyger, litt sol, fuktig på bakken, men ikkje heilt vått nok til regntøy.
Liten gutt i magen<3 Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Vi har troll parkdress har tatt av ull dressen selvfølgelig så tror ikke den er kjemp varm.Det blåser en del ved barnehagen,ligger rett ved vannet.Forkjølet har hun blitt også så tror jeg skal be de ta på parkdressen i morgen så kan de heller ta den av hvis det ikke skulle blåse eller være mye varmere:)
Gjest Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Nei her er det 18 grader så har har vi ikke:)
MintCondition Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Nei, ikke enda. Her i Trondheim er det surt og kaldt nå for tida, 5-12 grader ca. Vi bruker ull-longs, trøye og ullgenser, og så har hun vindtett "ute-bukse" og vindjakke og ekstra ullbukse under om det trengs
Mille** Skrevet 25. september 2009 #6 Skrevet 25. september 2009 Jepp. Her bruker snuppa reimatec høstdressen med fleece under, i dag var det 3 + på morran. Brrr.... Jeg tenker det er greit med parkdress når det er under 10 grader, må bare varierer hvor mye man har under. Ofte er det jo fuktig i gresset og da går det ikke med bare jeans f.eks, og regnklær blir jo bare klamt og ekkelt.
Gjest Skrevet 25. september 2009 #7 Skrevet 25. september 2009 Om det har vært kaldt så har jenta mi hatt det på seg, men da er foret tatt ut da... :-))) Bor i Buskerud foresten...
Berta_78 Skrevet 25. september 2009 #8 Skrevet 25. september 2009 Har brukt hver dag i et par uker! De har begynt dagen ute, og da er det jo bare 6-8 grader ute. Men hvis de er ute når jeg henter ham, har han den ikke på. De er ganske flinke til å se an i barnehagen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå