skorpionfruen Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Akkurat ferdig å lese boken. Ble så skuffet over slutten. Altså det var en flott bok, men jeg følte så med skjebnene i boka og hadde virkelig håpet at det skulle utvikle seg til en happy happy ending Følte meg litt tom etterpå faktisk.
Agehya Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Når jeg leste Drageløperen satt alle og oiet seg over hvor fantastisk den boka var. Snakket om at de grein mens de leste, og ikke klarte å legge den fra seg. Syntes det bare var en bok jeg, ikke noe spesielt med den egentlig. Ble mye mer imponert over Tusen strålende soler i grunn. Men trodde også at den kom til å slutte annerledes, men egentlig er det bra med at ikke alt har en happy ending. Blir litt mer virkelig da.
blond Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Har du lest "Vindens skygge"? Er det litt av samme fortellermåten? Hvis du følte deg tom etter å ha lest boken må det være en god bok, tenker jeg. Gode bøker gjør noe med oss.
cilles Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Likte også bedre Tusen strålende soler. Enig i at det ofte er bedre når det ikke nødvendigvis er happy ending. Ofte så håper jeg på det likevel da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå