Gå til innhold

Jeg visste jo at han ville dø.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... likevel var jeg ikke forberedt....

Godt at han er fri!!!

Dere skjønner hva jeg snakker om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sett PB, men siden det er torsdag regner jeg med det er det du prater om;)

Skrevet

Prison break

Skrevet

Men skjønte ikke hvordan han døde... Var det pga at han blødde neseblod hele tiden og døde av det?eller skjedde det noe i kjelleren jeg ikke fikk med meg???

Skrevet

Men han ofra seg jo sjøl ved elektrisk støt i kjelleren så Sarah skulle komme seg ut, og det gjorde han fordi han uansett ikke hadde lenge igjen pga svulsten.

Forferdelig trist asså..måtte felle en tåre;)

Skrevet

Så utrolig rart, jeg har sett en annen avslutning på PB, lastet den ned i vår.. Tror at flere av de siste episodene va annerledes.

Han døde i den versjonen også altså..

Skrevet

Hvilken avslutning har dere sett?

Jeg har og lasta ned, men fikk da samme avslutning som den på tv i går...

Skrevet

Sesong 4 er vel den siste sesongen som er laget...

Skrevet

snufs... han som var så kjekk... he, he... bra det ikke er virkelighet da :-)

Skrevet

Jeg visste ikke at han døde, heller ikke at det ikke er laget flere sesonger så jeg satt rimelig paff for to epsioder siden når de besøkte graven hans. I går var det jo enda mer trist.... Syns det er synd det ikke er laget flere sesonger...

Skrevet

Ha ha, ja følte meg en smule dum når jeg felte en tåre i går, men men...

Skrevet

jøss, snakk om virklighetsflukt, er det mulig å leve seg inn i noe sånt slik dere gjør....hmmmmm................

Skrevet

Haha..det er fullt mulig å leve seg inn i noe som det ja:) Har sett på den serien i flere år, og da er det jo trist at det er slutt. Men litt digg også, blir jo helt avhenging..husker jeg og sambo hadde PB raid. Satt en hel søndag og så sesong 2...Fantastisk:)!!!

Skrevet

Den siste episoden jeg så var da de satt ved graven hans, men dette var ikke siste episode? Hehe.. Jeg tok den for gitt. hehe..

Skrevet

Hvor mange episoder et det etter at de står på graven til Michael, alle samlet, 4 år etter?

Nå må jeg jo laste ned her...

Skrevet

Dessverre..det var ikke siste episode:)

I den episoden du har sett når de sitter ved grava, så var jo det 5 år etter de blei frikjent. De to siste episodene som har gått på tv nå, hva var som skjedde i de 5 åra...bl.a hvordan Michael døde. You see?

Jeg og tok for gitt at den episoden ved grava var siste, og levde i trua om at han og Sarah hadde hatt 5 fine år sammen og fått barn osv..Så syns i grunn det var en grei slutt, men så kom jo de siste episodene da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...