Gå til innhold

har drukket alkohol, uten å vite at jeg var gravid..hjelp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fant ut at jeg var gravid, og i 4 uke.. har vært på en del fester den siste tiden, så er litt skremt at det kan ha skadet fosteret? er redd, og lurer på om de kan se om det er noe galt på en UL?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, tror nok du ikke er alene om dette ;-) Mest sannsynlig går det helt fint.

I mitt forrige svangerskap var vi på hyttetur helgen før jeg fant ut at jeg var gravid, og den turen var fuktig...

Men en frisk glad jente på snart 4 år er resultatet.

 

Skjedde det samme denne gangen også... :-)

 

Lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, er nok mange som gjør det gitt. med min første var jeg på noen feste før jeg viste det..........har også en venninne som ikke viste det på 4mnd da hun var gravid og vi har begge fått hvert vårt velskapte bra.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mener å ha hørt noe sånt som at fosteret ikke har "tilknytning" til hva du spiser/drikker før i uke 8.. Og de fleste er jo som regel noen uker på vei før de merker at de er gravide.. Var selv et "fuktig" menneske før jeg fikk 1.mann. Hun er idag 3 1/2 år og frisk og rask, nesten litt for frisk ;o)

 

Så tror nok ikke du trenger være redd :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag läste en artikel skriven av en jordmor,att om barnet har fått skader av den alkoholen du dricker de 3 första månaderna så mister du den. Så du kan ta det med ro allt är helt säker i den skjönaste orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar..åååh, lettelse.. men det går selvfølgelig noen tanker igjennom hodet.. redd for at det kan være noe galt, og da ekstra sårt om det er min egen feil..

krysser fingrer og tær for at alt er bra. Har onde pupper, og fått mage allerede så håper det er et godt tegn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...