Silje_vanilje Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hei Er førstegangs så er så nysgjerrig på alt som skjer nå, er idag 37+5. De siste dagene så har magen sunket betraktelig, masse vondt nedpress, veldig løs mage, masse menssmerter og tak i rygg og mage. I tillegg er jeg blitt mye mer oppegående (bekkenløsning) , og plutselig mye mer energi, til tross for ufattelig lite søvn. Så, tror dere det kanskje kan være at det nærmer seg noe, eller ? .. Er jo det man håper he he he. Gleder meg så veldig Takk for svar
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Hei. Høres ut som du nærmer deg,ja. Husker godt at magen sank like før fødselen med min første. Mange som kommenterte det også. Men de takene du kjenner i rygg og mage-er de ubehagelige eller vonde på noen måte? Og har du sett noe til slimproppen? Jeg så aldri at slimproppen gikk. Men jeg er veldig obs på den nå-selvom jeg er "bare" 33+5 på vei. Selv om proppen går kan det jo være lenge til fødsel,men ting er i hvertfall godt i gang om den har gått. Håper på å høre mer fra deg.
Silje_vanilje Skrevet 25. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2009 Hei Ja fått kommentarer på at magen har sunket veldig, føler nesten den henger mellom beina hehehe.. Ja takene i mage å rygg er ganske vonde. Ingen slimpropp nei, men trenger vel heller ikke merke no til den, som du aldri så no til den første gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå