Gå til innhold

Facebook hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått noen nye beskjeder (notifications). Da jeg så åpner opp notifications-boksen nederst til høyre for å se hvor dette er er det for mange beskjeder der, så jeg ser ikke de øverste. Ikke går det å scrolle nedover der heller...

Noen som vet hvordan jeg får opp listen over alle nitifications??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp i hjørnet på den notifications-boksen, står det se alle/ see all. Dersom du trykker der, får du se alle =)

Skrevet

Det står jo "vis alle" helt nederst på lista

Skrevet

Aner ikke, men jeg har det samme problemet.. =P Og den listen blir så lang at "see all" ikke vises heller.. =P

Skrevet

Ja, det står vis alle øverst, men hva når man ikke får sett øverst pga at lista er så lang da?!:)

Skrevet

Silja; Godt vi er flere...følte meg brått litt dum her ;)

Skrevet

Altså jeg har venneforespørsel jeg....TO stk og får ikke åpnet!!

Kjempe nyskjerring. Stått slik en uke!!

Skrevet

Dere som har rare problemer med facebook - slett alle "tulle" applikasjoner som er nedlastet og installert. Det lager bare trøbbel for dere.... Kvitt dere med sånt, også går det noen dager før ting begynner å oppføre seg normalt igjen.

Skrevet

Jeg har sletta alt, så dette er ikke et av de problemene som kom med applikasjonene (men vet mange andre sliter med dette). Dette er noe som skjer når det er for mye som skjer på facebook og jeg får litt for mange beskjeder om det.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...