Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Kan jeg ta ut egenmelding i en offentlig bedrift selv om jeg ikke har arbeidet der mer enn 7 uker? Har vært ansatt i 2 mnd ca. Og hvordan er reglene mht. fravær ved barns sykdom? Hvor lenge må man ha jobbet da?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Bestem deg nå: er det du eller barnet som er sykt?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Hvis du er syk selv, må du har jobbet i 2 mnd for å få dekket fravær pga sykdom.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 FAEN TIL MAS DET VAR PÅ DEG DA! FORTELL MEG HVORDAN JEG LIKSOM SKAL VITE DET!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Syk i hodet, anonym 21.27?? Går vel an å lure på hvordan reglene er i forhold til barns sykdom hvis det skulle inntreffe? Drittkjerring....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 21.31: ikke bry deg om hun anonyme over deg. Det er bare en som drive å kødde litt. Ikke noe å bry seg om.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Fælt så mye sykdomsprat det var på deg da, HI? Psyk, kanskje? Hvis du lurer- og jobber i offentlig etat, så kan du kontakte HR avdelingen. Mulig er dere IA bedrift eller har bedriftshelsetjeneste. Men dette er jo normale folk klar over at man kan spørre om på arbeidsplassen- måten du stiller spørsmålet på- OG svarer folk på tyder på en unnasluntrer og hypokonder. Ellers hadde du kanskje ikke blitt så bitter om noen nevner det?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 DRA TIUL HELVETE DI JÆVLA FITTEHORE!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Er helt ny så har lite peiling... Er syk nå, og lurer på om jeg må skaffe sykemelding eller om det holder med egenmelding. Ang. fravær ved barns sykdom kan jeg sikkert spørre ledelsen eller lignende men tenkte det var like greit å spørre folk her inne som har barn og gjerne da vet om slike ting, først. Verre er det ikke. Tror jeg ligger den diskusjonen død, og angrer jeg i det hele tatt gadd å spørre... Mer hormonelle, kranglesyke idioter enn enkelte her inne skal en jaggu lete lenge etter... Må finne noe å ta alle og enhver for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå