*Molly mus* Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Vi skal ha det i morgen kveld:-) Har aldri laget det før men hører det skal være godt:-D
Tommage♀♂ Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg Steker kjøttdeigen sammen med løk, paprika og mais, og har tacokrydder på. Blander dette samen med nachos og ost, med ost på toppen i tillegg. Serveres med salat, dressing, rømme, salsa og siden sambo liker det; guacomole(?) Ble plutselig så vanskelig å skrive det, haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå