MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Noen som fikk den med seg? Såg så god ut
* 5 om dagen * Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 oppskriftene skal ligge inne på sidene til tv3.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 har vært inne og sett men fant bare fiskepuddingen der...
ikris Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Hei Jeg tror jeg fikk den med meg. Det var melk og smør som ble varmet opp sammen i en kjele, så litt mel som ble rørt inn (kanskje en barneskje) Fire egg, så ut som han pisket eggehiten for seg og samme med eggeplommen, litt usikker. Blandet alt sammen, så i en panne, strø ost over og inn i ovnen Jeg skal prøve å lage en nå
mortilverdensbeste Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 lurer på hvordan det gikk med omeletten? Kunne veldig gjerne tenkt meg oppskriften på denne, så sååååå god ut! Er det noen som har en oppskrift å dele?
Anja Annonym Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Etter et bittelite nettsøk fant jeg denne; 2 stk purre 3 ss hvetemel 3 dl melk 2 ss smør 4 stk egg salt pepper 250 g bacon smør FREMGANGSMÅTE: I ovn ved 200° i ca. 30 minutter. Rens og finkutt purren. Visp sammen mel og melk og rør det over varmen til det koker og tykner. Rør inn smør og purre. Rør en eggepøomme om gangen inn i omelettmassen og smak til med salt og pepper. Vend forsiktig inn eggehvitene. Strø baconet på toppen Stek omeletten nederst i ovnen til den er fast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå