taras Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 får dere virkelig ikke barbert dere nedentil? har lest det flere ganger her. er det bare jeg som er rar som får det til uten problemer?
sjøsamen Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 hehe... jeg har termin om 5 uker... og jeg klarte det fint i dag, ikke noe problem og sto ikke i fare for å drive med omskjæring heller...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Hehe... jeg orket ikke prøve engang Var jo skikkelig ubehagelig å få kommet til for å barbere leggene, så å barbere nedentlig orket jeg ikke Tenkte som så at jordmor har sikkert sett "buskas" der nede tidligere
latskaus Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Det gjør vondt i ryggen/bekkenet når jeg har prøvd meg i hvertfall.. strengt talt så skal man vel prøve å unngå å "måtte" barbere nedentil og, ift rifter/infeksjon o.l. Samt at str på magen har vel kanskje noe å si skulle en tro.. ?! =)
♥2 små gull♥ Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Jeg får det til, i blinde. Ser jo ingenting der nede nå, magen er i veien. Og det har vært med varierende hell, i helgen fant jeg ut at dette er en risikosport! Kjente at det plutselig sved litt underveis, så skjønte at jeg hadde skjært meg litt, men herregud som det blødde da! Vet at man er litt ekstra hoven og blodfylt der nede nå, og det merket jeg! Tror jeg skal ta en runde med hårfjerningskrem nå snart, har 3 uker til termin. Greit å ikke ha en skog der nede når man skal ligge å skræve, og høvelen tør jeg ikke mer nå før magen er borte.
mammas skatter <3 Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 e barbere me enda. men d har begynt å bli vanskeli. å d område e en litt hellig plass så tørr ikke få sambo til å jør d for me. e 6,5 mnd på vei. men dem si jo d at hår ved fødsel e bra. bra i forhold til bakteria. bra at barne får de i se ved fødsel.......litt rart men d e vel noe i d.... så får se kor lenge e klare å barbere me....
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Hehe, jeg ser ingen ting fra navlen og ned, og tør ikke å barbere meg, i tilfelle noe går gæli ;-)) Har litt stor mage nå ja!
2blå1rosa1ønske Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Har termin om 5 uker, og jeg har også lurt på om folk virkelig har så store problemer med dette som man får inntrykk av. Har null problemer med det.
Kongeørna Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Forskjellen ligger vel i hvorvidt man kan gjøre dette i blinde eller ei?! Klarer man å barbere seg i blinde, er det jo ikke noe problem for noen, vil jeg tro.
beibiboom Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 he he, må le litt nå.... festlig tråd egentlig.. jeg sliter meg i hel når denne "jobben" skal gjøres for tida;) Blir som andre sier her, i blinde. Sist hadde jeg mye mindre mage, og mener at jeg kunne se mens jeg barberte meg helt til siste dag. Men bort skal håret uansett!! Har vurdert å vokse, men hører folk sier det er ekstra vondt når man er gravid??!
Magisk babygull født 051009 <3 Skrevet 24. september 2009 #11 Skrevet 24. september 2009 Jeg sliter skikkelig. Blodet rant nå sist, føler at jeg er omskjært hver gang... Blir ikke så ofte da...
septbaby09 Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 Jeg sliter skikkelig, men bort skal det. Både av gammel vane og fordi jeg tebker hygiene etterpå, men mye blødning etc, æsj... gruer. Jeg ser ikke en dritt, og magen er veldig stor og høy så vanskelig for meg og komme til, og blir litt så som så tilslutt, men presentabelt ihvertfall. Merket her om dagen at det er et sted jeg har misset i laaaang tid he he, glad jeg fant det stedet for å si det sånn hehehe Vet ikke hvordan dere gjør det, dere som klarer det uten problemer, misunner dere. Er det bare bikinilinje dere tar? Eller alt? Her ryker alt, og syns som sagt det er litt vanskelig
taras Skrevet 24. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 24. september 2009 jeg ser heller ingenting, men har gjort det så lenge at trenger egentlig ikke å se. måtte jo utvikle en egen teknikk i begynnelsen
septbaby09 Skrevet 24. september 2009 #14 Skrevet 24. september 2009 Syns liksom det er vanskelig og komme til i alle krinkelkroker hehe, føler også hele greia har forandret seg endel disse mnd.. jaja, nå ser vi den snart igjen uansett:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 24. september 2009 #15 Skrevet 24. september 2009 2 uker til termin og jeg får til å barbere leggene, og jeg får til å barbere meg der nede mellom beina også, men jeg ser ikke så godt da når magen er i veien, og litt ubehagelig når jeg skviser magen for å bøye meg. Har klart det fint så langt, uten å omskjære meg
Mamma-til-3-jenter Skrevet 24. september 2009 #16 Skrevet 24. september 2009 Jeg får det ikke til.... Kan alltids greie å gjøre det i blinde, men jeg kommer jo ikke til!!! Magen er jo i veien!!
misscelia Skrevet 25. september 2009 #17 Skrevet 25. september 2009 går fint å barbere,, problemet er jo at man ikke ser no, og ifølge mannen min kunne jeg nesten ha spart meg.. noen prøvd å male selvportrett i blinde?. blir vel nesten det samme for det var ikke veldig pent arbe. har jo spart en liten stripe på toppen og den var alt annet en rett, men jeg blåser egentlig i det så lenge jeg slipper urskog for det er stykt
ormeynglet Skrevet 25. september 2009 #18 Skrevet 25. september 2009 Får det til uten problemer, og jeg tar alt. Står foran speilet med ene foten oppå doskåla, går så fint så. Har jo gjort det en del ganger før, så det går mest på rutinen.
Dane Skrevet 25. september 2009 #19 Skrevet 25. september 2009 Forrige gang jeg var gravid klarte jeg det fint helt til slutten. Nå har jeg ikke sjangs. Jeg gjør det evt. i blinde, men det blir jo ikke bra!! Det er vel forskjell på magene da som gjør at noen får det til og andre ikke...
SologLillegull Skrevet 25. september 2009 #20 Skrevet 25. september 2009 I blinde, men med ladyshave, tror ikke jeg hadde turt med høvel!
snart nr3 Skrevet 25. september 2009 #21 Skrevet 25. september 2009 HALLO FOLKENS!!! Man skal ha litt har nedentil, det er faktisk naturlig... Når du har født så må du sikkert sy litt, håret har som jobb å holde dritt borte fra såret... Ingen som har tenkt på det. Det holder med en liten stuss (med saks). Ikke torturer dere selv, det er bare teit, ingen som bryr seg om litt hår, IKKE DU ENGANG.... alle vil se babyen... Ja jeg barberer både legger og under armene, er ingen "villkvinne" som bor i en hule i skogen altså ..
Tigerpote Skrevet 25. september 2009 #22 Skrevet 25. september 2009 Jeg barberer meg på "feelingen", helt jevnt blir det nok ikke men helt greit:) Fikser ikke å ha hår hverken der nede, på leggene, under armene eller på stortærne (ja, jeg får hår på stortærne, de er riktignok lyse hehe). Og må nappe brynene. Går an å bruke et speil kanskje, men har blitt med tanken for min del. Blir imidlertid helt utslitt av å barbere meg, og får ikke puste når jeg må bøye meg ned. Når jeg barberer meg nedentlig får jeg vondt i ryggen. Så slitsomt er det.
Linkipinky Skrevet 25. september 2009 #23 Skrevet 25. september 2009 Sett dere på huk over et speil Da blir det så bra atte!
Svipa & lilleplutten Skrevet 25. september 2009 #24 Skrevet 25. september 2009 Det har gått greit til nå (uke 37), men sist jeg skulle til, så jeg ikke "London" lenger så da tok jeg ikke sjansen. Mannen har tilbydd seg, men jeg er redd for at han skal bli distrahert
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 25. september 2009 #25 Skrevet 25. september 2009 Jeg klarte å barbere med hele forrige svangerskap, men nå får jeg så vondt i magen/ryggen når jeg bøyer meg ned+jeg ser nesten ikke noe. Men jeg kjøpte meg veet hårfjerningskrem for noen dager siden, funket kjempe bra. Tror det egentlig er til beina men jeg brukte det nedentil og resultatet var perfekt=) =) =) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå