Gå til innhold

Noen som har blitt satt tilbake 14 dager eller mer etter UL screening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I henhold til menstermin var jeg 18+4 da vi var på Ul på tirsdagen, men i følge målene hun tok mente hun at jeg var et sted mellom 16-17 uker, men kunne ikke gi meg en ny fast termin fordi tabellen ikke gikk så langt ned, så jeg må tilbake igjen om 14 dager.

Jeg har hele tiden vært ganske sikker på at menstermin var feil og at jeg kom til å bli satt tilbake noe, men 14 dager var litt i overkant av hva jeg hadde forventet.

Noen som har opplevd det samme? Har dere evt. blitt justert litt frem igjen ved andre UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.. desverre.. føler at at svangerskapet blir så mye lengre, selv om det "bare" er 2 uker.. ble satt tilbake fra 24 nov. til 6. des!!

Er ikke enig at det er så langt tilbake, men det er det ingen som hører på :o) så da får vi bare vente og se..

Jeg ble ikke fremjustert ved kontroll UL, men baby`n var 400 gram større en normalen.. noe jeg mener bør vise at jeg har rett.. men legen ved sykehuset holder på den siste terminen uansett..

Lykke til da :o)

Skrevet

ikke så lang men fra 29 mai til 10 juni. men jeg var helt sikker på at det var mens termin som var mest rett... jenta mi ble født 3 juni.

Skrevet

ja, begge to gangene har jeg blitt satt tilbake med 10 dager og begge gangene fødte jeg på UL termin.

Skrevet

Med min første så ble jeg satt tilbake fra 27. februar til 7. mars, hun ble født 12 mars.

Nå ble jeg satt tilbake fra 26. oktober til 11. november, så spennende å se når han vil komme ut, håper mest på menstermin, da han er nøye planlagt og jeg vet 100%sikkert når han ble laget;)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter:) Godt å høre at det ikke er så uvanlig.

Sist hadde jeg ikke noe menstermin så da hadde jeg kun UL terminen å gå etter og da kom han 10 dager før, så jeg får satse på at det blir noe av det samme denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...