Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hadde gjort toåringen klar for barnehage og kledd på henne regndress, men måtte en tur på do først. Da har hun tydeligvis vært på vaskerommet en tur og grabbet med seg en av mine superstygge (men heldigvis rene) truser. Hun har nok puttet den i lomma eller hengt den rundt halsen (hun har løpt rundt med truser som skjerf her hjemme før). Uansett, jeg så den ikke, og når jeg leverte var det utetid så jeg misset den sjansen til å få det med meg under avkledningen. Når jeg hentet jenta i dag lå trusa mi pent sammenbrettet i sekken hennes. Huff, de lo vel godt når de fant den!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 ha ha ha... det kunne skjedd her og...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Haha.. Morsomt da.. Du får være glad for at den ikke var skitten.. Hehe..
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Hahaha - den var litt lei!
Gjest Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 haha, kunne fint vært snella her det- finnes ikke noe bedre enn å labbe rundt med mammas truser på hodet, og bh'ene hengene rundt halsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå