Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Noen som vil svare på noen spørsmål? 1. Ser underlivet ditt likt ut som før fødselen, hvis ikke hva er annerledes? 2. Hvordan er sex etter fødselen? Helt som før eller er noe forandret? 3. Har du opplevd smerter ved samleie etter fødselen? Hva er de i såfall relatert til? 4. Har du hatt noen plager i forbindelse med underlivet etter fødselen?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 ser litt videre ut, men husker egentlig ikke hvordan det så ut før. Mye bedre sexliv etter to barn, uforklarlig grunn. Aner ikke hvorfor, men digg,-). Ingen smerter bortsett fra de første par gangene etter fødselen (hadde sex etter fire uker med første og etter 5 uker med nr to) Har ingen plager etter to barn, kanskje bortsett fra litt kraftig mens,da.. men mens-smertene er helt borte..
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Musa mi burde jeg ha fått vrakpant på for å si det sånn!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 1. Ser underlivet ditt likt ut som før fødselen, hvis ikke hva er annerledes? 2. Hvordan er sex etter fødselen? Helt som før eller er noe forandret? 3. Har du opplevd smerter ved samleie etter fødselen? Hva er de i såfall relatert til? 4. Har du hatt noen plager i forbindelse med underlivet etter fødselen? 1. Ser sprengt ut. Hehe... Åpningen er større. 2. Både negativt og positivt. Negative er at jeg kjenner av og til litt ubehag nederst i skjedeåpningen. Vet ikke helt hvorfor. Positive er at skjeden er ti ganger mer følsom, og jeg får vaginale orgasmer så lett som bare det. (og det har jeg aldri fått før fødsel...) 3. Som sagt, har litt smerter av og til. Tror de er relatert til det at åpningen er større og dermed blir det litt tynt bakerst mot rumpa. 4. Hadde masse nedpress lenge. Er fin igjen nå.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 1. Aner ikke hvordan det så ut før, så vet ikke. 2. Kjenner mye mindre nå. 3. Nei 4. Det er helt rart, har problemer med å bruke tamponger. 2 år siden fødselen, trøster meg med at hvis jeg hadde hatt KS så hadde jeg sikkert hatt plager med såret eller infeksjon eller smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå