Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tar en bachlor i nordisk og skulle ta 30 stp religionsvitenskap, henholdsvis de to første innføringsemnene denne høsten. Så fikk jeg akutt eksistensiell krise i sommer, byttet fag og satte himmel og jord i bevegelse. Nå, siste uka i september kan jeg føye til min livserfaring at man ikke skal handle på impuls. Jeg ønsker meg bittert tilbake! Jeg har anledning til å begynne allerede i morgen. Tusen kilo lettes fra mine skuldre. Men! Jeg har jo gått slipp av ukesvis med undervisning! Nå er jeg villig til jobbe godt med skolen frem til eksamnene som jeg leser finner sted 19.nov og 4.des. Så tiper jeg på en innlevering og to også. Det er 1000 sider pensum pr fag. Er det overkommelig å begynne nå? Hva ville dere gjort? Noen her som har tatt relv 101 og relv 102(uib) før, og som kan kommentere "vanskelighetsgraden"?

På forhånd, takk!

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk NOE raskt der ja, haha. Tittelen var ment å lyde som følgende: " 3o stp på åtte uker, religionsvitenskap innføringsmner, realistesk? hjelp!"

Skrevet

Har ikke tatt de emnene der, men innføringsemner på 100-nivå i religionsvitenskap et annet sted, ingen problem vil jeg påstå!

Lette lesefag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...