Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Så et forskrekkelig innslag på Forbrukerinspektørene på NRK i går. (Tips: NRK Nett TV). Avent flasker + diverse merker som inneholder Bisfenol A, som visstnok over lengre tid kan være både kreftfremkallende og gjøre slik at barna våre ikke blir forplantningsdyktige. Synes dette er et så lite omdiskutert tema! Vi bruker og har bare brukt Avent til vår gutt, som nå er 3 år.. Og hadde jo tenkt å bruke det til nestemann også som kommer om tre måneder. Man skulle jo som de sier på FBI på Nrk at det man kjøper i Norge er sikre produkter?! Og iallefall som en de intervjuet på programmet- produkter som er kjøpt på norske apotek. Bisfenol A produkter er FORBUDT i Danmark! Hva tenker dere? Er vel bedre å være føre var mener nå jeg.
Guttemamma x 3 Skrevet 25. september 2009 #2 Skrevet 25. september 2009 Vi har også avent-flasker her i huset. De har ikke vært veldig mye i bruk så de er ikke slitt, men jeg tror i likevel bytter dem ut til nestmann kommer.
FrkBomst&Frø Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Vi kommer til å styre unna så godt vi kan. Så det også finnes i smokker... Men nrk sine nettsider har vel en oversikt over de produktene som ikke inneholder bisfenol også, så skal nok pugge den tenker jeg Som noen av de intervjuet sier; jeg sjanser ikke med barnet mitt sin helse. Så ja, bedre føre var prisnsippet her i huset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå