Trønderbærta Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Huff..dette liker jeg ikke, har vært trett i dag da, men det har vel noe med at han sovnet så sent i går. Satt i sta å spiste kveldsmat, å skulle gå å stelle seg, å begynner å hoste som en gal, å spy, å feber Sover nå da, men er nervevrak jeg nå da, hva kan dette være da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Han som er født i `07..? Bare pass på å få i han nok drikke, ellers må dere ta kontakt med legen. (tenker siden han spyr, kjedelig å spy opp alt de får i seg) Hva det er vet jeg ikke, men jeg vet at guttungen min hadde det samme i sommer ) God bedring!
Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Stakkar liten. Jeg aner ikke hva det kan være men vil ønske god bedring.
Trønderbærta Skrevet 24. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2009 Født i 07 ja (nesten 08 ) Blir ekstra bekymret når det er han, pga at plages med allergi, og at det kunne minnet om allergisk reaksjon eller noe (tett i halsen, hås), glad han ligger nært her ja, og han har IKKE spist noe han ikke tåler! Puster så rart at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har smurt på med camfhurnatum (eller hva det heter), og ble litt bedre. Men han sover da, så får håpe det går bra!
Tommage♀♂ Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Forrige uke satt lillemann og så på barnetv da han plutselig ble kjempevarm, og jeg målte 39,8 i feber. Da hadde han vært ute i hagen og lekt like før, løpt sammen med kameraten sin og hatt det morro. Feberen varte til neste ettermiddag, da var det over. Et par dager senere fikk frøkna akutt feber, spydde på natta, og så var det over. Er nok noe som går!
Trønderbærta Skrevet 24. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2009 Da har jeg snakket med legevakten, han sliter med pusten innimellom, kan ligge helt vanlig også plutselig hive etter pusten. Venter på tlf fra legen igjen nå, han skal i allefall ligge sammen med meg i natt.
gerd Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Har han astma? Astmabarn kan bli dårlige i pusten av veldig sterke lukter - tenker da på det du har smurt han med (mentholatum ? )
Trønderbærta Skrevet 24. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2009 Han har ikke astma nei, det jeg smurte han med, hjalp han, var mye verre før jeg smurte han. Camphoratum heter salven.
IgglePiggle Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Saann har min gutt hatt det og et par ganger.. At plutselig blir han syk.. Kan vaere ute og leke og i neste minutt har han nesten 40 i feber.. Han spyr og veldig lett. Ofte naar han er syk feks med feber saa spyr han i tillegg. Det med pusting har min gutt hatt naar han har hatt en bryst infeksjon. Hoerer liksom at halsen er trang aa daarlig aa puste gjennom og brytkassen og magen hever seg veldig opp og ned. Gikk til slutt paa legevakten med han hvor han fikk astma spray. Han har ikke astma til vanlig men han blir veldig tett ved infeskjoner og da bruker vi sprayen. Har legen ringt deg tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå