NoDoubt Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Heter det markedsføring eller markedsføyring?
NoDoubt Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Selvfølgelig! Logisk når jeg ser det:-) Takk
erteposen + 4 Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Jeg gikk ikke på skole i Norge og har på mine gamle dager lest meg opp på nynorsk, og tror det samme som deg o-gubben. Føyring må jo vel være dialekt, og det er vel ikke lov med marked enda.
Hufsla Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=jo&ordbok=nynorsk&s=n&alfabet=n&renset=j er en fin nettside når man lurer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå