AmExx Skrevet 27. september 2009 #26 Skrevet 27. september 2009 Har Bugaboo Cam fra første, og har kjøpt First Wheels City Twin som søskenvong! (to tette)
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 27. september 2009 #27 Skrevet 27. september 2009 emmaljunga edge duo - pga stabilitet/soliditet, hjulene samt pga størrelse på bagen. Synes samtidig den er kjempefin å se på:-)
venusstjernen Skrevet 28. september 2009 #29 Skrevet 28. september 2009 lille frø, novemberbaby: Hvor i utlandet kjøpte du TFK-en din? Jeg har bestilt TFK joggster twist på nettet fra Tyskland på www.kiddies24.com, men har ikke fått den foreløpig. Er så spent : )
Maya&Leah*har født* Skrevet 28. september 2009 #30 Skrevet 28. september 2009 Vi har kjøpt Quinny Freestyle XL comfort.. Utrooolig fornøyd med den!! Kjempe lett å trille å helt fantastisk. Vesla låner den frem til lille gutt melder sin ankomst ;O) Har hørt mye forskjellig om denne vognen, men jeg er hvertfall veldig fornøyd hittil...
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 28. september 2009 #31 Skrevet 28. september 2009 Emmaljunga Monidal Duo..
lille frø, mor til to Skrevet 28. september 2009 #32 Skrevet 28. september 2009 Hei Venusstjernen Jeg har og bestilt min på www.kiddies24.com og har heller ikke fått vogna enda. Har ikke tenkt noe over det til nå fordi vi har enda god tid. Men skal jeg ta å ringe å høre hva det er som tar tid.
mille trille Skrevet 28. september 2009 #33 Skrevet 28. september 2009 teutonia spirtit s3 har vi kjøpt. 3-hjuling som er superlett å trille, og veldig praktisk å ta med i butikker og i store folkemengder siden den snurrer rundt fort som bare det! gleder meg sinnsykt til å ta den i bruk!! den er en drøm!
Celin Malene Skrevet 28. september 2009 #34 Skrevet 28. september 2009 Vi har kjøpt Emmaljunga city cross m/city bag, som har en stor bag for vårt vinterbarn. Dessuten veier den bare 11 kg, og har fine jul som passer både til å trille på asfalt, snø og inne
blomstersmå Skrevet 28. september 2009 #35 Skrevet 28. september 2009 simo duo på grunn av stor og romslig bag til vinteren:)
strawbs Skrevet 28. september 2009 #36 Skrevet 28. september 2009 TFK joggster twist, siden vi vil ha en som er lett å trille/ snu, stor bag (fin plass til voksipose), litt tøff design (som ikke er for jentete, iflg samboer, gjett om skivebremsene kommer opp hver gang hans viser vogna fram.. thihi), lett på grus/ i slaps osv. Men kommer til å kjøpe en billig gammel firehjuling til barnehagevogn på Finn, siden ingen trehjulinger er så stabile å sove i, visstnok (virker stabil for meg, men hva vet jeg... Best å være sikker.). Smaken er som baken!
venusstjernen Skrevet 28. september 2009 #37 Skrevet 28. september 2009 Hei lille frø, novemberbaby : ) Jeg bestilte vognen min på www.kiddies24.com for 4 uker siden (TFK joggster twist i carbo mud). Da stod det at leveringstiden var 2-3 uker. Skrev mail til dem i forrige uke og da ventet de fremdeles på barnevognen, men jeg fikk ingen eksakt leveringsdato. Jeg håper bare jeg får den innen oktober er omme. Jeg har termin 8. nov... Når har du termin?
sajam Skrevet 28. september 2009 #38 Skrevet 28. september 2009 Hmm... ingen som har kjøpt Teutonia Mistral, med softbag? Det har vi gjort =)
lille skatten Skrevet 28. september 2009 #39 Skrevet 28. september 2009 Vi har kjoept Emaljunga city cross med city bag som saa mange over her ogsaa har gjort. Syns denne passer best til vinterfoere, samt at vekt og stoerrelse spilte en viktig rolle Den er og best i test og for en som knapt har tatt i en barenvogn maa man bare foelge de raad som jeg har faatt i media og butikker. Det var til og med en som jobbet i en butikk som ikke solgte dette merke som annbefalte den... Da bestemte jeg meg:) Naa staar den saa fint paa spisestua og venter paa lillegutt,, Lykke til.
strawbs Skrevet 28. september 2009 #40 Skrevet 28. september 2009 Tips: 2-3 ukers leveringstid betyr at de ikke vet når de får den, etter min erfaring. Hvis det er noen av de andre fargene de har på lager som du liker, ville jeg bedt dem om å sende den i stedet. Vi ventet lenge på en stellebag i oliven med 2-3 ukers leveringstid, og endte opp med å droppe den og få resten. Det tok da ca 2 uker fra de sendte vogna til den var klar for henting på posten. Må gjennom toll osv. Men du har jo litt tid på deg enda, da. Lykke til!
venusstjernen Skrevet 29. september 2009 #41 Skrevet 29. september 2009 Takk for tips strawbs : ) Jeg mailet dem igjen i går, og de har lovet at jeg skal få den innen utgangen av oktober. Men, synes det er rart de kan love det når de ikke har vognen i butikk selv. Jeg får vurdere å bytte farge om jeg ikke har hørt noe innen et par uker... Gleder meg i hvert fall veldig til å få vognen : ) Synes TFK vognene er fine, - jeg har lange øyne hver gang jeg ser noen med en en sånn vogn ute : ) Ser ellers at bruktprisen på finn.no holder seg ganske høy for disse vognene.
lille frø, mor til to Skrevet 29. september 2009 #42 Skrevet 29. september 2009 Hei Venusstjernen Jeg ringte til Kiddies24 i går. De sa at de hadde bestilt TFK mud, men at det tok litt tid. De hadde de andre fargene inne om jeg ville bytte farge. Jeg har bestilt akkurat samme vogn som deg, med samme farge "mud". Jeg har termin 22. nov så jeg kan enda vente litt til. Tror ikke vi trenger vente så mye lengre nå. Men alt er i orden og vogna kommer.
Romeren Skrevet 29. september 2009 #43 Skrevet 29. september 2009 Emmaljunga city cross har vi bestilt, men ikke fått enda. (over en uke forsinka nå, så begynner Nesten å bli litt stressa.) Tror både jeg og barnefar ble overbevist om at det var dette den vogna vi skulle ha etter å ha vært i butikken omtrent et kvarter. Kom inn med en overbevisning om at det var en simo vi skulle ha, men når jeg så den lette lille emmaljunga-vogna, så var det ikke tvil i min sjel lengre
sukker-på-tungen Skrevet 29. september 2009 #44 Skrevet 29. september 2009 Hadde en Emmaljunga Edge Duo til første jenta, god og stor vogn, men tar stor plass i bilen. Har denne gangen kjøpt en bugaboo cam. som blir liten sammenslått, og kan ha bilsete på ser fram til å bruke den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå