Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Hvor reiser man fra oslo på weekendtur for to? Jeg og samboer har en helg for oss selv til å reise bort, men det er så enormt mye å velge blant. Noen som har vært i en europisk storby som de vil anbefale? Det er snakk om midten av oktober. Har lyst å reise til Barcelona (siden det ennå er litt varmt der )men det er litt lang flyreise bare for ei helg og så ble det litt dyrt....
ToPrinsesser<3 Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Flyreisen er ikke så veldig lang dit synes jeg personlig, men så elsker jeg Barcelona og reiser dit mer enn gjerne; men hva med Københhavn? Kan anbefale hotelelt Scandic Palace som ligger på Rådhusplassen, sentralt i København; http://www.booking.com/hotel/dk/scandic-palace.html?aid=311099;label=hotel-22139-dk-WgKZbN_26SOPOQMAeVtAjwS936225257;sid=9b0fe61b5eebf8c4e40dfba8cf32efd2 Man kan ta både fly og båt (dfds.no) dit. Man kan finne gode flypriser direkte hos flyselskapene eller på skyscanner.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå