Gå til innhold

Hva syns dere om dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mor som sender datteren sin i bhg når hun er 7 mnd og mor går hjemme (permisjon ) Datteren har full dag i bhg .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må man syns noe om det da? ;o)

Skrevet

Jeg tenker at de fleste har sine grunner for å ta de valg de tar og at det ikke er min jobb i å spekulere i hvorfor

Skrevet

Folk gjør da som de vil , og barnehage er jo noe de fleste barn bare har godt av og trives i ..

Jeg går selv hjemme, mens sønnen min er i barnehagen .. men nå er han der bare 3 og 4 dager i uken, samt at han blir levert en time eller to etter de åpner .. men nå er jeg høygravid og ganske sliten for tiden, og han elsker å være der .

Skrevet

Jeg hadde gjort dette selv hadde jeg hatt muligheten etter å ha fått andremann. Jeg var rett og slett utbrent av å ha en unge 100% av tida og fikk depresjon, ungen begynte i barnehage da den var 10 mnd, og det mens jeg gikk hjemme. Det var ikke før da jeg kunne fokusere på min psykiske helse, og gjett hva, jeg ble frisk!

Skrevet

Spørsmålet er vel hva du synes om det? Er det fordi du har hørt om ei som gjør dette og har lyst til å baksnakke henne, eller vurderer du å gjøre det selv og lurer på hvordan andre vil reagere?

Skrevet

For meg høres det ut som om HI har hørt om denne damen, og ønsker å baksnakke henne. Ser det på overskriften, og måten hun forteller det på hi.

Skrevet

Hm....lurer på når "barna her det best hjemme hos mor" svarene kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...