lanoforliten Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Har noen opplevd lignende? I såfall var dere gravide?? Og når ble testen positiv i såfall??
2010<3J Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg testet meg 14 dager og 16 dager etter den dagen jeg ble gravid, og begge var negative. Kom meg aldri til å kjøpe en ny test før en og en halv mnd seinere, og da var den selvfølgelig positiv!
Endelig mamma!! Skrevet 25. september 2009 #3 Skrevet 25. september 2009 Husker ikke eksakt, men tror jeg gikk noen dager over tida med mensen før jeg testet meg. Det beste du kan gjøre for å få positiv test tidligst mulig i svangerskapet er å måle på morgenurin. Dette fordi den er mye mer konsentrert enn urinen på dagtid. Da er det også høyere konsentrasjon av hCG i urinen.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2009 #4 Skrevet 25. september 2009 Jeg gikk 3 uker over tiden nå.. Men det er nok pga jeg mista for noen mnd siden.. Lykke til!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. september 2009 #5 Skrevet 25. september 2009 Skulle jo få med at når jeg ble gravid med junior, så gikk jeg 1 uke over ikm før jeg fikk pos test!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå