CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Venter nr to nå og er 17 uker idag. Jeg kjente liv allerede i uke 13, men bare innimellom når jeg satt fremoverbøyd. Men med tiden syns jeg bevegelsene til den lille har dabbet av istedet for å øke. I forhold til lillemor kjennes dette helt annerledes ut. Med henne kjente jeg liv i uke 15/16 og fra første bevegelse jeg kjente ble det bare mer og mer, flere ganger om dagen. Hun riktig så boltra seg innimellom Men denne karen her (har en liten guttefølelse er så stille! Og det bekymrer meg, selv om jeg ikke vil! Jeg gruer meg til UL neste uke Er redd for å få vite om noe er galt Jeg vet jo at inegn svangerskap er like, og ingen små barn eller fostre heller. Og jeg har også tenkt på at kanskje morkaka ligger foran, det demper jo også noe av bevegelsene, ikke sant? Sukk... måtte bare få det ut
Linnhost88 Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Har hatt det samme... Er 16 fullgåtte og kjente liv fra uke 14, men så har det "stoppet" opp! Både meg og samboer har vært kjempebekymret, men var hos jordmor i dag og hjertelyden var helt fin! Vi "hørte" bevegelser også men jeg kjente det ikke...Vet ikke hvorfor det er slik! Er jo bra med en forsikrende ultrad, er sikkert ikke noe å bekymre seg over!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Neida, det er sikkert ikke noe i veien, men er litt engstelig allikevel Rart at jeg jeg skal bekymre meg mer nå enn jeg gjorde med lillemor, da hadde jeg ingen bekymring i verden Nå har jeg gått med en gnagende uro siden positiv test.
mimmitiltre Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 kjoep babywatcher. Den har jeg kjoept fra nettet www.babywatcher.no og saa kan dere sjekke hjertelyden selv, naar dere maatte oenske det! naa bekymrer jeg meg aldri lenger!! er jo litt dyr, men verdt det syns naa jeg!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Godt å høre vi er flere! trodde det skulle bli mindre med bekymringer med nr 2, men den gang ei...Gru/gleder meg til ul til uka, er 18+1 i dag. Veldig sikker på at jeg kjenner liv, men samtidig usikker!? Jadda.... og redd for at det skal være noe galt osv osv... Nei huff, skal bli godt å få tirsdagen overstått! Kanskje vi skulle oppdatert hverandre? Når skal du på ul?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 24. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2009 Jeg skal på ul neste torsdag Virkelig grugleder meg jeg også. Kanskje ikke så dum den med babywatchen, kjøpte et stetoskop (eller hva det nå heter) forrige gang, men hørte ikke stort med det Ja, nå er det nedtelling! Lykke til da! )
4 ♥ Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Skjønner du er bekymret ja, men du skal se alt er bra! Dette er mitt 4.svangerskap og har blitt mer og mer bekymret for hver gang. Kanskje for vi vet mer om hva som kan gå galt, og vi har vært så heldige flere ganger før. Hvor heldige kan vi være liksom. Med 3.mann var jeg inne til ul sjekk 2-3 ganger for det var så lite liv å kjenne. Men hvem er det som er mest aktiv av dem alle nå? Jo det er 3.mann:-) Ønsker deg lykke til på ul!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå