Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #26 Skrevet 24. september 2009 du med 40 pp... skjønner du reagerer , men les litt da - du var vel ikke slik at bare dager etter eggløsning måtte du teste , for å se en negativ test ? du tenkte vel ikke etter 1-2-3 pp at hvorfor skal det ta sååååå lang tid ? det er lov å tenke slik når du har holdt på så lenge! det er jo ikke det det er snakk om... men de som ikke har begynt omtrent å prøve - de må ta seg sammen!!!!! det er normalt at det kan ta noen mnd å bli gravid!!!!! ikke stress fra første dag!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #27 Skrevet 24. september 2009 Jeg må jo faktisk si meg enig med HI her.. Er en sliter selv, og har mange ganger reagert på utsagnet: endelig gravid!!! (1pp) Og det med å teste 3-4 ganger hver mnd har jeg aldri forstått. Fullstendig i kjelleren etter en negativ test 2 dager etter eggløsning... Nei det er faktisk bare å vente til dagen mensen skulle ha kommet. Kommer den så er du i hvert fall ikke gravid... Millioner spart:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #28 Skrevet 24. september 2009 Helt enih med Hi jeg også. Og det hadde vært veldig fint å fått disse inn på egen side så kan de velte seg i symtombeskrivelser sammen med likesinnede.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #29 Skrevet 24. september 2009 19:50 - flott skreve som sagt - millioner spart - og ikke minst , man slipper å bli superdeppa 19:54 : kjempebra at flere har samme oppfatning!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #30 Skrevet 24. september 2009 hadde sex for 3 dager siden og nå er brystene ømme??? asså var jeg litt kvalm i stad,, ER JEG GRAVID?? burde ta en test i morra??? har en følse lizzam!!! hehehehe enig meg deg HI, blir for dumt!! slapp av er du gravid er du det om 3 uker også!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #31 Skrevet 24. september 2009 jaggu så engasjerte dere er da...la nå folk få spørre
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #32 Skrevet 24. september 2009 men d er IKKE mulig å få positivt svar på graviditet bare 3 dager etter eggløsning!!!!!!d er d mange som ikke skjønner!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #33 Skrevet 24. september 2009 Også har man disse som er sikker på at det er abort i vente når symptomer som f.eks kvalme, forsvinner i uke 11-12
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #34 Skrevet 24. september 2009 Vi prøvde i over tre år og er nå så heldige at det er en spire på plass. Jeg unngikk bevist forum som dette fordi det er så mye stress og hysteri. Det gør det på ingen måte lettere å bli gravid. Blir svimmel av alle tenkelige og utenkelige symtomer vi som brukere her blir bedt om å ta stilling til, som om vi er kvallifiserte leger. Mitt råd: Slapp av!!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #35 Skrevet 24. september 2009 Vi må heller ikke glemme de som trenger bistand til drømmetydning: "Jeg drømte om at jeg fant en tåteflaske i hagen i natt, betyr det at jeg er gravid? Hadde sex for 2 dager siden". Ikke rart folk blir skuffet over negative resultat, sier jeg bare...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #36 Skrevet 24. september 2009 20.42, det har ikke falt deg inn at det faktisk ER sånn for noen? At når symptomene blir borte så er det bare å vente på blødningen? Sånn er det nemlig for meg! Jeg har nå TRE SA på rad bak meg, og HVER gang jeg har mistet symptomene så går det et par dager så kommer smertene og blødningen. Om kvalmen om ømheten i puppene blir borte så er det bare for meg å vente, vente på at jeg skal blø ut det jeg så inderlig håper skal bli min lille søte baby...
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #37 Skrevet 24. september 2009 Jeg er ikke 20:42, men du har vel kanskje fått med deg at den VANLIGSTE grunnen til at symtomene forsvinner, er at man går over i 2. trimester.. Poenget med denne tråden er nok ikke å stemple de som er lei seg for å miste, men mer et hjertesukk over alt hysteriet som florerer her inne... Det hjelper liksom ikke mot MA å teste 5 ganger før IKM....
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #38 Skrevet 24. september 2009 NÅR MAN IKKE KLARER Å BLI GRAVID SÅ ER DET KANSKJE PÅ TIDE Å TA HINTET OM AT DET IKKE ER MENINGEN AT MAN SKAL REPRODUSERE DE ÅRLIGE GENENE SINE!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #39 Skrevet 24. september 2009 Ja, jeg ser den. Jeg skjønner for øvrig ikke hva som er så forferdelig å miste, når det er første gangen man mister. Så vanlig som det er så bør man ta med det i beregningen når man prøver å bli gravid. Mister man så mister man, ikke noe å gjøre med det, og det er klart, det hjelper ikke å lage et innlegg ala "mister jeg nå?" "tror dere jeg er gravid?" osv. Jeg er drittlei av de selv jeg! Selv om jeg har lyst å lage et innlegg nå ala "tror dere jeg er gravid?" Men lar det være siden dere ikke er synske noen av dere, og jeg blir ikke noe mer gravid av å spørre dere.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #40 Skrevet 24. september 2009 Hvis det er meg du sikter til 21.13(meg med tre SA), så har jeg som du ser ingen problemer med å bli gravid For øvrig har jeg en nydelig sønn, men nå kan de se ut som at kroppen min er dårlig på å produsere progesteron. Det er det jeg tror selv før jeg skal på utredning, så får vi se hva den viser.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #41 Skrevet 24. september 2009 Tror heller ikke at ÅRLIGE gener har hindret noen i å produsere barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå