Gå til innhold

Noen må skjerpe seg.....kjære vene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud....her er det mye desperasjon....folk har jo ikke tålmodighet overhodet når det gjelder å bli gravid jo!

Her er det snakk om dager før mens og når de kan teste etter eggeløsning og folk som tror de er gravide av å kjenne på livmortappen som da tilfeldivis gir fra seg litt utflod!!!

Unnskyld meg, men jeg håper det er flere enn meg som himler med øya noen ganger...?

Før ventet vi på mens og tok en test om vi gikk ei uke eller to over,men nå tar det jo helt av....Dette gjelder altså ikke dere med veldig uregelmessig syklus,dere er unnskyldt...

Det er kanskje ikke rart noen strever så fælt for de er jo helt besatt av det å bli gravide....Sykt...

Sorry,nå ble det litt mye for meg,mulig jeg er hormonell,men noen trenger kjøles ned her inne...Tålmodighet er en dyd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer HI ... amen!!!!

godt noen er enige med meg om dette store problemet!!!!!

Skrevet

Enig !!

Synes det er spesielt illa med de som lurer på om de har ein SA 8 dagar etter eggløysing, og 6 dagar FØR ikm. Og de som får mensen 2 dagar øve tida og er sikre på at det MÅ væra ein abort. Guriland!!!!!

Skrevet

å de som klager etter 1-2-3 pp , da... ??? det er verre!!!

hilsen ei m 30 pp

Skrevet

Signerer denne :-)

Minner i tillegg om alle disse innleggene hvor man legger ut symptomlister som skal tolkes opp og ned... "Jeg er så tørst, jeg har vondt i hodet, jeg fikk så lyst på sjokolade i går - er jeg gravid da???" osv.

I tillegg skal liksom alt dette legitimeres av at ALLE har hatt en/flere SA eller MA...

NEI, det er ikke bare HI som himler med øynene - vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte, jeg :-)

Skrevet

Signerer og sier AMEN for et godt innlegg jeg er helt enig i. Man må bare riste på hodet noen ganger

Skrevet

HI her....ler så jeg nesten detter ut av sofaen!...Takk mine medsammensvorne!!

Godt vi er noen med vettet i behold! :-)

Skrevet

Helt enig med HI. Men - jeg føler ikke helt jeg har talerett da jeg ble gravid uten å forsøke, og først tok test da jeg gikk over tiden med en uke eller to....

Skrevet

må bare takke høyt for at det er flere enn meg med samme oppfatning!

greit å lete etter symptomer om du er 1-2-3 uker over ikm - men å starte med dette 1-2-3 dager etter eggløsning er jo bare heilt bak mål!!

huff sier jeg bare... :P

Skrevet

HI - ja , håpte du fikk litt bra tilbakemeldinger... :)

kan ikke si annet enn at disse syteinnleggene om at det kanskje var en SA hvis mensen er forsinket ett par dager , symptomleting opp i mente , og klaging - hvis d ikke går på første forsøk , nei og nei sier jeg bare-!!!

stiller meg ved HI og sier meg enig!;)

Skrevet

hahaha :D :D

kan ikkje vær meir enige me dokke !!!!!!

Skrevet

Tusen takk! Trodde det bare var meg som syns det er et høyt hytsterinivå har tidvis!

Skrevet

Skulle vært ett forum for desperate prøvere :P

Skrevet

...og for de som lurer på om de er gravide fordi de er litt kvalm og føler seg litt uggen

Skrevet

kan tenke meg at de somstresser med dette er jenter som ikke blir like lett gravide som dere andre og har stor forståelse for at de da er opptatt av dette. syns det er tåpelig å gjøre narr av det. plager det deg så øa vær å lese disse innlegene

Skrevet

Du kan mene hva du vil...men man blir ikke fortere gravid av noe av det som står her....det er det som er poenget vårt!

Tålmodighet er stikkordet her....ikke totalt hysteri,tror du virkelig det hjelper...not...kanskje det går inn hos noen da vet du...det burde det!

Og de som virkelig har problemer får profesjonell hjelp for det,så den går ikke inn hos meg....sorry..

HI

Skrevet

Synes det er like teit å lage en helt egen tråd om at noen fikk blomster med svigers -

Ææh.. javel?

Må alt ut på et anonymforum? Har vi andre her inne interesse av å vite ALT som skjer?

Skrevet

godt de ikke har venner som deg da HI. så fordømmende

Skrevet

jeg forholder meg anonym , men problemstillingen her er de som nettopp har begynt å prøve , eller som leter febrilsk etter symptomer bare få dager etter en eventuell eggløsning-!!!

jeg har selv prøvd over 30 pp , og har aldri vært såå desperat , verken nå eller da jeg startet!!!

holder fremdeles med HI jeg altså !

det er ikke å gjøre narr av , det er å konkludere med at noen må ta det med ro!! man blir ikke alltid gravid første pp , betyr ikke at det er noe galt for det om!!!

seriøst!!! og det å teste mange dager før ikm , hvorfor ? kaste penger ut av vinduet og bli skuffet gang på gang ?????????????

Skrevet

Heier på HI som har flertallet her ja!!

Skrevet

Godt mulig det,er hormonell vettu!

Men har heller ikke venner som er så desperate,og da ville jeg sagt ifra...

Rart vi er så mange som reagerer da? Unnskyld meg..

Godt mulig det er noe galt med oss alle...hehe

Men tålmodige er vi...

Skrevet

HI og dere andre - jeg er så enig med dere!!! JA til nytt forum for de som ikke har tålmodighet og som mener 1-2-3 pp er forferdelig lenge!

Skrevet

jeg må bare si... jeg er på pp40 nå... og går på hormonkur hver eneste mnd. har hatt hjelp nå i et år. det er ikke noe gøy i det hele tatt det. alle di tingene dere ler av gjør og tenker jeg hver eneste dag. men jeg kunne for all del ikke tenke meg og legge noe av det ut på anonymforum! trenger jeg og lette på trykket, så hører det hjemme på slitere. men det skal sies at di som skriver inn her om slike ting, er nåkk ikke på utkikk etter noen guder som kan fortelle di hva ståa er, di vil nåkk lette på trykket di og...

uansett. det er ikke meg dere snakker om, men jeg fikk klomp i halsen fordetom... det er mulig di som skriver inn er i samme bås som meg, klarer ikke la være og tenke på hvordan di føler seg når di leser denne tråden...

Skrevet

heeelt enig. Ikke rart folk sliter med å bli gravide, eller føler at de sliter med å bli gravid. Stress stress streessss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...