Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Er det ingen annen mulighet å bli kvitt all den løse huden på magen uten mageoperasjon? Har ikke lyst til det i det hele tatt. Men hvis det er den eneste løsning, så da er det klart jeg gjør det. For vil ikke leve med alt det stygge der jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Dessverre så hjelper ikke all verdens slanking eller trening på den løse magehuden. Det er bare plastikkirurgi som kan gjøre den fin og fast i gjen
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Du kan trene musklene rundt hele midjen og få en bedre holdning, og du kan slanke vekk fettet. Men huden kan du ikke gjøre noe med, er den blitt en størrelse for stor må den "syes" inn Sliter med samme greia selv, hjelper ikke at den henger over keisersnittarret.. Har tittet litt på www.bukplastikk.com og fått enda mer hetta, er virkelig livredd for en sånn oprasjon jeg. Spørs om jeg bare må lære meg å leve med "hengemagen" min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå