Gå til innhold

Blir så deppa hver gang jeg har mensen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg alltid stygg da,håret blir ekstra fett,vondt i magen,og humøret langt nede i kjelleren. Har blitt sånn etter jeg fødte,var ikke sånn før! Går jo og gruer meg til hver eneste mensen.

Gråter for ingenting og låser meg inne.

Fødte for 9 mnd siden.

Før så brydde jeg meg ikke om uka kom,men nå er det bare ett slit.

Noen fler som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt dårlig forklaring jeg kom med.

Vet at alle sitt humør kan forandre seg når man har mensen,men jeg blir virkelig deprimert. Gråter og gråter og gråter. Er det normalt?

Hi

Skrevet

Kan jo hende at du har litt hormonforstyrrelser i kroppen. Mensensyklusen fører jo ikke bare til ting som pms, men også andre slags reaksjoner. Ikke at en lege nødvendigvis kan dokumentere dem. Selv har jeg tatt meg i å måtte ha ukjente mengder sjokolade når jeg har mensen for å bøte på hvordan jeg har det. Jeg skulker også skolen i alle fall en dag når jeg har mensen (ikke obligatorisk oppmøte da, så ikke så farlig, men likevel så har jeg null motivasjon for å gå på skolen).

Har mensen akkurat nå faktisk og sitter inne i en svær t-skjorte og skjørt og har gardinene for.

Skrevet

Jeg ammer enda,så gjerne det gjør litt med at hormonene mine er på tur når jeg får mensen. Jeg hater så å være i dette humøret! Heldigvis har jeg en liten skjønn gutt som får meg til å smile. :-)

Mine gardiner er og igjen idag ja

Skrevet

Hei HI

Jeg har det akkurat som deg, har heller ikke hatt det så ille før etter jeg fikk barn nr.2 egentlig.

Meg meg er det spesielt uken før mensen. Jeg også blir virkelig deprimert og får angst, klarer ikke gå på skolen og fungerer dårlig, orker ikke være sosial, orker ikke mat osv.

Nå er jeg akkurat ferdig med mensen og føler meg litt bedre, men fortsatt ganske så deppa denne mnd.

Jeg også lurer på om det er noe som kan hjelpe mot dette, er jo helt forferdelig å ha det sånn hver mnd.

Føler med deg:/

Skrevet

Jeg får og angst!! Og uka før mensen er helt jævlig!!

Uff,håper ikke dette er noe som kommer til å vare resten av livet,er jo slitsomt! :S

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...