Kongeørna Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Det var tidlig med nr tre synes jeg. Har visst ingenting å si i forhold til hvorvidt hun blir født før eller ei. Men en god bekreftelse på min sikkerhet om at magen hadde sunket ned.
Mummimamma 09+12 Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Min er nesten helt festet den også 33+5 men 1.gangs...
Kongeørna Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Veldig greit å vite i forhold til evt vannavgang, samt med tanke på at da kommer hodet i allefall først!
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Så deilig å vite det, som du skriver med tanke på vannavgang etc. Skulle ønske min hadde snudd seg, men forrige gang på 32 ukers ktr lå hun i vugge og føler meg sikker på at det er hodet jeg kjenner under det ene ribbebeinet.. Ja, ja er jo 2 gangs så forhåpentligvis snur hun seg.. ny ktr neste fredag så da får vi se..
vi blir 4 :o) Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 hvordan er dere sikre på det? husker med førstemann at 2 jordmødre og en gynekolog på sykehuset insisterte på at hodet var festet, mens jeg var 100 % sikker på at det fortsatt var seteleie.. endte med UL som viste seteleie.. Etter det har jeg vært litt skeptisk til om de i hele tatt kan være sikre på at hodet er festet..
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Dessuten kan hodet "gå ut av feste" igjen når det er så tidlig i svangerskapet... Barnet kan snu seg igjen helt inntil uke 36... Ikke ment som gledesdreping det her altså - bare vidreformidler det min lege har fortalt meg i 1 svangerskap... Lykke til :-)
Kongeørna Skrevet 24. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2009 Veldig enkelt å vite det sikkert, konstatert på ultralyd Sjelden det forandrer seg etter at hodet er festet, men ja, det har skjedd. Skrev det egentlig bare inn her fordi jeg syntes det var tidlig siden det er barn nr tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå