Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Jeg hadde mensen 24 aug. Ca 2 uker etter dette hadde vi ubeskyttet sex for å prøve å bli gravid. Hadde sex 2 dager. Men den 19 sept fikk jeg blødninger(slimete, mørkebrunt). Dette varte i ca 2 dager? Hva kan det være??Kan jeg være gravid? Tidlig mensen? SA? Blir glad for hjelp!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Tidlig mens, heter det. SA er ikke før en er gravid, og fosteret fester seg i livmorveggen. Du hadde jo ikke kunnet teste positivt heller, så tidlig. Nå kan du nok teste for å se om du er gravid eller ikke. Den vil da teste positivt dersom du fortsatt er gravid, men negativ om du ikke er det(selv om det skulle være at den blødningen var en graviditet som gikk skeis. For den var i så tilfelle så kort kommet, at du ikke vil ha graviditetshormoner av den).
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 jeg også fikk mensen den 24 aug og fikk første dags men igjen den 18 .. Noen hjalp meg med å regne ut her og jeg har jo en normal syklus på 27 dager ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå