Gå til innhold

kjipt svangerskap!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

siden jeg har blitt gravid har verken min sambo forstått meg og mine følser. han gleder seg han også, men han forstår ikke hva kroppen min går igjennom. Han krangler mye med meg. nå har vi ikke pratet sammen siden igår ettermiddag. jeg ligger bare på soverommet,og har det drit kjipt! klarer nesten ikke slutte gråte.. Jeg er fra før veldig konfliktsky.. Skjønner ikke hva galdt jeg gjør han!! hvorfor må han dra ting så langt???? ååååååååå blir gal.. hadde jeg vist at det var sånn han skulle oppføre seg når jeg ble gravid, hadde jeg tatt abort! fordi dette blir snart en for stor påkjenning på kroppen min! Beklager,men måtte få det ut........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så kjipt. Jeg hadde det også sånn i begynnelsen pga at jeg var så trøtt. Men det har gått over. Nå har vi det kjempefint.

 

Kan du ikke prøve å være litt mer positiv selv, for han vet jo ikke hvordan du har det. Er jo ikke noe morsomt å være i hus med en som bare klager for alt er så fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan være lurt å få utløp for alle følelsene man har i forbindelse med svangerskapet i hovedsak til venninner og da i hovedsak til venninner som har fått barn. De kan relatere seg til det. Ta heller et utvalg og del med din samboer - han skjønner uansett ikke helt hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det er utrolig viktig at man kan syte litt til sin nærmeste, og møte en slags forståelse. Om de ikke forstår hva vi går gjennom så må de også være KLAR over at de ikke kan forstå det. Så jeg blir litt sint hvis noen bagatelliserer dette. Men samtidig må også VI forstå at DE ikke forstår det. Det nytter ikke å hyle til sin kjære i fullt sinne, det føles bare max urettferdig for dem.

 

Nå vet jeg ikke hvordan mannen din er, mulig han er av det egoistiske og lite empatiske slaget, men gjør det du kan for å få ting til å gå smooth, sånn som å forklare i rolige ordelag. Mannen min kunne ikke begripe mine hormonelle humørsvingninger, jeg ba han om å lese på internett om dette, og etter det forsto han at det ikke var jeg som bare var urimelig teit uten grunn. Men samtidig ba han meg om å jobbe med det, noe jeg selvfølgelig gjorde fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...