Gå til innhold

huff, føler meg ikke gravid....


NormaJean

Anbefalte innlegg

Æsj, jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt, blir skikkelig stresset av det! Jeg er jo stup trøtt, dårlig matlyst og sånn, men det kan jo være andre årsaker.... huff, husker ikke i det hele tatt hvordan det var forrige gang, men hadde jo aldri de store plagene i starten mener jeg.

 

Men det er vel bare katastrofetanker som ødelegger, merker jeg har fryktelig lyst til at dette skal gå, ett mai barn er jo bare helt perfekt:-) Men skal på UL til mandag, så får vel bare sitte og vente til da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det nøyaktig på samme måten.. det er nesten så jeg kunne ønske at jeg var kvalm, trøtt og full av hormonsvingninger som mange andre her inne forteller om.. men jeg kjenner ingenting! trodde jeg kjente litt mensmurring og hadde noen dager med hodepine med en gang jeg fant ut jeg var gravid, men det kan likegodt ha vært jeg som kjente så hardt etter at jeg til slutt kjente det;)

 

skal på ul i morgen.. håper alt er bra!!! blir godt å få vite hvor langt jeg er på vei også!

 

det går nok bra med oss begge tenker jeg! =) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Jeg hører egentlig til april klubben , men jeg trykket meg inn på feil her , og da så jeg tilfeldigvis hva dere skrev her . Jeg er snart 11 uker på vei no , og først no de siste ukene begynte jeg å bli kvalm , jeg kaster ikke opp , men fy så kvalm jeg er !! Så jenter , kos dere så lenge dere slipper kvalmen , alt er nok i den skjønneste orden likevel ! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

merkelig hvordan man har ønsker har.. jeg har aldri vært så "dårlig" og trives ikke med det i det hele tatt. Men når du kommer deg på UL og ser at alt er bra kan du bare nyte at du har formen, og slipper og sitte ved do skåla og vente til neste brekning er over... jeg tror uansett at vi kommer til å kjenne denne kroppskidnappingen før eller senere. Alt er nok i skjønneste orden skal du se... UL er morro, har vært på det selv!

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...