♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Synes så merkbart at det er mindre liv enn for bare noen dager siden. Srkev et innlegg om det i går også, men fant det ikke igjen. Mulig jeg har begynt å vente litt for mye på fødsel, men det er normalt at det er mindre på slutten? er i uke 40 i følge dib. Nå har jeg drukket kaffe og spist litt sjokolade (som vanlig), men blei ikke akkurat så mye mer aktiv. MEN det er liv der og da er det greit?
mamman til to gutter Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Så lenge det er liv er det greit. Jeg merket ikke noe til mindre liv mot slutten, men så kom jeg aldri så langt som til uke 40 heller (fødte vel når jeg var ca 38+3 eller noe). Uansett, hvis du er bekymret, så skal du ringe føden og snakke med dem!
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Takk for svar. Er liv, bare mindre =)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 Det er vanlig med lite liv mot slutten men eg hadde nok ringt føden og fått ein sjekk. Eg var der 14 dagar før nr 2 blei født, 17 dagar før terminen, da hadde eg lite liv. Det var liv men det kjentes ut som om ungen var veldig svak og låg i sirup på ein måte, sakte rolige bevegelsar som eg nesten ikkje merka. Alt var bra men føden ba meg komma ein tur. Søskenbarnet mitt hadde det samma men der var det dårlig fosterlyd på ungen, og var like før terminen. Så ho blei strippa og lagt inn og fødte to dagar seinare. Dei ville ha ho under observasjon fordi det var så dårlig forsterlyd. Så mitt beste tips er å ta ein tur på føden og få sjekka det ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå