nr2 på vei:) Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 Er det noen som har opplevd at det kommer forvarsler noen dager før fødselen begynner? Våknet i natt av at det tok skikkelig tak i både rygg og mage, klarte ikke å slappe av med ryggen ned mot madrassen, magen var veldig hard også. fikk ved hjelp av samboer boltret meg opp i sittende stilling og det ga seg etterhvert. Gikk på do (noe jeg gjør x antall ganger for tiden) og prøvde å legge meg igjen. Det gikk vel sikker fem minutter og så kom smertene igjen og varte ei stund. Tenkte at nå begynner det og jeg som ikke har pakket bagen enda. La meg ned da smertene gikk over og sovnet. Kjente ingenting resten av natten, i dag er jeg slapp som vanlig, litt mere utflod men kjenner ikke noe til det som hendte i natt. Flere som har opplevd lingnede?
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Dette er nok modningsrier eller maserier. Noen kan holde på sånn i ukesvis, mens andre går i fødsel ganske kort tid etterpå. Det er mest vanlig hos fleregangsfødende. Jeg har også disse takene på natterstid, men det stopper opp igjen etter en liten stund. Har 5 uker til termin, så jeg kommer nok til å holde på i noen uker. Er du usikker på om de har noen effekt på modningen, så få en vaginalundersøkelse på neste kontroll. (Jeg skal ha det på mandag, pga vi har lang vei til sykehuset)
nr2 på vei:) Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 Takk for svar:) hadde ikke noe slikt med den første. Da gikk jeg 6 dager over og var på sykehus hotellet på grunn av lang vei til sykehus. Den fødselen varte i nesten tre dager så satser på at det går litt raskere denne gangen:) er snart i uke 37 så begynner å kjenne at tiden nærmer seg. Har kontroll på mandag så skal ta opp dette med vaginalundersøkelse med jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå