Gå til innhold

Hjemme med min 4 mnd gammel sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen har noen forslag hva det er å finne på når man går hjemme med 4 md barn?!. Blir litt lei av å bare gå turer hver dag aleina, og vasking i hjemmet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde stor glede av åpen barnehage, babysang og babysvømming da datteren min var på den alderen.

Skrevet

Hva med å søke trillevenner på hs? Her er det felles gåtur hver onsdag, og mange møter permsjonsvener der. Inviter hjem på lunch etterpå!!

Finn deg en hobby, og la husvasken være:)

Skrevet

takker dere :) godt å få forslag her :)

Skrevet

4 måneder gamle babyer er ofte greie å ta med seg rundt omkring. Jeg har med meg min på alt mulig rart... Butikken, shopping, dagkino, biblioteket, vennebesøk og familiebesøk:) Jeg gjør de samme tingene som jeg gjorde før da jeg hadde fri fra jobb, bare nå har jeg med meg en baby;)

Skrevet

Du kan jo dra i gang barselgruppen din fra helsestasjonen. Be de hjem til deg server ost, kjeks te, kaffe og juice f.eks også ser dere om dere vil treffes mere og la det gå på rundgang....

Skrevet

Jeg har aldri vært på så mange museum som da jeg gikk hjemme med liten baby. Genialt. Småen sov i vogn eller satt i bæresele og vi kikket på spennende ting. Ellers reiste vi en del også og besøkte venner og familie rundt omkring i landet.

Skrevet

Her var det masse gode forslag :) Jeg og mine 2 sønner skal snart reise til min mor som bor i skottland. Vi glede oss en kjempe masse til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...