Gå til innhold

Til dere som gir flaske :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke bruker dere?

Selv har vi brukt Avent hele tiden. Og Avent narresmokker også faktisk.

Er kjempefornøyd med begge deler, men nå har jeg lest litt om dette med miljøgifter, og det ser da ut som om det er disse stoffene i Aventflaskene/smokkene? Ble litt redd nå kan du si!:S Har 11 flasker, og om vi må handle inn nye, blir jo det en formue å ut med, hehe, så ufattelig kjedelig! Er det nå slik at det faktisk er disse stoffene i, så må vi jo bare ta oss råd til det, men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte alltid Avent flasker, men brukte MAM-smokker på flaskene..

Jeg har fortsatt disse flaskene, og tror nok de blir brukt til nestemann også.

Skrevet

"Muligheten for lekkasje er størst når plasten blir varm."

Inntil jeg hører noe mer, kommer jeg til å beholde flaskene og ikke putte de i mikroen.

:o)

Skrevet

bruker sano og bambino flasker til sønnen min.

Skrevet

avent flaskene KAN lekke hvis de er slitt samt når de utsettes for temperaturer over 60 grader. Det gjelder jo for sano og bambino også forresten. De sto jo på samme listen over de som inneholder bisfenol A.

Vi bruker Dr.Brown flaskene her i hus å er strålende fornøyd med de.

Har spart på avent flaskene (byttet da mini spiste alt for fort med de) å bruker de til vann feks.

Skrevet

Har Avent og kommer ikke til å bytte de ut fordi de kan være farlig. Samme som om noen har forska på at en kan få kreft av å pille seg i nesen, særlig... Så de 11 avent flaskene blir brukt her i huset ja

Skrevet

Bruker kun Dr. Browns flasker her i huset. Kjempe fornøyd med de, og kommer ikke til å bytte:0)

Skrevet

Jeg bruker avent flaskene men kommer ikke til å bytte de ut pga dette. Det står også de som blir brukt over lang tid. Og man bruker de ikke mange månedene om gangen så blir nok brukt her på nestemann også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...