Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #1 Skrevet 24. september 2009 legen sier alt er normalt, vet at alle svangerskap er forskjellige men.. forrige gang spydde jeg konstant fra uke 5 og til 25. og var såååå trøtt. nå merker jeg ikke noe...nada... zipp...null... men 4 tester har lyst positivt så legen sier jeg bare skal slappe av. får ikke tidlig ul ville du tatt privat ul?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #2 Skrevet 24. september 2009 Jeg hadde ikke gjort noe som helst. Som legen sier så er det helt normalt og vanlig å ikke kjenne noe som helst så tidlig i sv.skapet.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Jeg er nå i uke 10 og merker ingenting. Det er helt normalt;)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #4 Skrevet 24. september 2009 deilig å høre at det er flere.. blir ikke dere bekymret?
Fraggelhysa! Skrevet 24. september 2009 #5 Skrevet 24. september 2009 Jeg hadde priset meg lykkelig over at jeg slapp å være kvalm.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #6 Skrevet 24. september 2009 Ja, jeg ville det.. Rett å slett for å bli litt beroliget.. Er selv gravid i uke 8, og skal ta privat ul, rett å slett for å få en bekreftelse.. kanskje litt sløsing, men heller det en å stresse rundt og være redd for at det er noe galt. Men husk at legen har rett da.. Alt er normalt, man kan ha 2forskjellige svangerskap.
MJ<3 Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Ville heller ikke gjort noe. Alle sv skap er forskjellige (eller såklart ikke ALLE). Selv merket jeg ikke noe annet enn at jeg var trøtt og hadde ømme pupper. Det er vel en gutt da, da pleier plagene å være mindre har jeg hørt
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 Jeg merket ikke noe i det hele tatt de 3 første mnd. Bare at jeg var så sliten og trøtt hele tiden. Fikk ul etter ca. 2 mnd, fordi jeg hadde høyrisikosvangerskap. Alt var bra.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #9 Skrevet 24. september 2009 Nei, ikke i det hele tatt. Er glad for å slippe kvalme, trøtthet osv. Håper det holder seg gjennom resten av svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #10 Skrevet 24. september 2009 da blir det vel jente denne gangen da. forrige gangen var jeg alltid kvalm og fikk gutt:)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #11 Skrevet 24. september 2009 Unnskyld meg, men tar dere ul fordi dere ikke kjenner noe i uke 8? Hallo?!! Hvor stort tror dere fosteret er? Hva søren forventer dere å kjenne? Man trenger faktisk ikke å være kvalm heller. Hør på legen og slapp av - det er tid nok til å bli hysterisk.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 Er og 8 uker på vei idag, merker ikke særlig mye., annet enn litt kvalme på kvelden, men da funker det å spise litt. På denne tiden i forrige svangerskap hang jeg over doskåla 24/7, så det kan fort snu seg tenker jeg. Er bare glad for å ikke føle meg kvalm!
-68mamma Skrevet 24. september 2009 #13 Skrevet 24. september 2009 Skjønner HI veldig godt, men svangerskap kan være veldig forskjellige og hvis hun hadde masse symptomer første gang så føles det sikkert underlig å ikke kjenne noe andre gang. Mulig du ikke er så langt som du tror, kanskje ? Jeg er jo kontrollfreak, så jeg har tatt tidlig UL med begge mine - etter at jeg aller først hadde en MA i uke 10. Jeg ble så kjempeskuffet over kroppen min som hadde masse symptomer (magen vokste, brystene var ømme, livmoren strakk seg) og så hadde embryoet vært dødt siden uke 8. Så jeg ville spandert en 500-lapp hos en gyn og få sjekket det hvis jeg var usikker. Uansett om legen din sier alt er bra, så kan jo ikke han/hun heller vite om alt er bra uten å kikke inni der. Tenk så beroligende å få se hjertet slå, da kan du roe deg. (og hvis noe er galt så er det jo greit å finne ut av det så fort som mulig) Sikker på at alt er bra, men skjønner nervøsiteten din - lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå